Gönderen Konu: 93 sı & crx  (Okunma sayısı 7801 defa)

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
93 sı & crx
« : Kasım 28, 2006, 06:03:31 ÖS »
arkadaşlar iki araba hakkında kilo yol tutuş olarak bilgiye ihtiyacım war hangisinin yol tutuşu daha iyi hangisi daha hafif  ??? yardımcı olursanız sewinirim



WildCat_H22A

  • İleti: 308
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #1 : Kasım 29, 2006, 05:22:12 ÖS »
CRX daha hafif ve daha alçak yol tutuşu daha iyi. Fakat piyasadaki 93 Si lar tabiiki crx lere göre çok daha temiz. CRX ler in çoğu 90+ yı oynuyolar. Temizini bulacaksın onlarda 8-10 milyar, değmez.

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #2 : Kasım 30, 2006, 04:02:11 ÖS »
CRX daha hafif ve daha alçak yol tutuşu daha iyi. Fakat piyasadaki 93 Si lar tabiiki crx lere göre çok daha temiz. CRX ler in çoğu 90+ yı oynuyolar. Temizini bulacaksın onlarda 8-10 milyar, değmez.

bn ikisinden birini alıp toplayıp yüklemeyi düşünüyorum body le fazla şi yapmayı düşünmüyorum 1 2 karbonfiber parçadan başka snce sı mı yoksa crx mi performans o kdr önemli diil bn ayarlarım onu onun için yol tutuş ddim bide crx için stabilizatör , viraj denge çubuğu vs gibi ekipmanlar warmı sıdaki kdr  ???

Type_R PoWeR

  • İleti: 543
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #3 : Kasım 30, 2006, 04:10:25 ÖS »
Neuspeed bırcok parcası var crx ıcın vıraj denge cubugu vs. Ufak bır arastırmayla bulabılrsın.

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #4 : Kasım 30, 2006, 05:55:58 ÖS »
Neuspeed bırcok parcası var crx ıcın vıraj denge cubugu vs. Ufak bır arastırmayla bulabılrsın.

teşekkür ederim

Alp

  • İleti: 402
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #5 : Kasım 30, 2006, 07:13:55 ÖS »
"93 si derim ben...ülkemizdeki eg kasa'lar CRX'lerden daha temiz durumda bence...aynı şartlarda olsa bile Civic Si 'lar daha derli toplu duruyor...çok güzel CRX'lerde mevcut ama Si'lar daha fazla...

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #6 : Kasım 30, 2006, 07:15:22 ÖS »
"93 si derim ben...ülkemizdeki eg kasa'lar CRX'lerden daha temiz durumda bence...aynı şartlarda olsa bile Civic Si 'lar daha derli toplu duruyor...çok güzel CRX'lerde mevcut ama Si'lar daha fazla...
;D p problem diil şasiden kazası olmayan bi makina bulmam yeterli sadece hangisinin yol tutuşu daha iyi onu bilmiyorum sadece düz gidebilen bi araba istemiyorum  ;)

sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #7 : Kasım 30, 2006, 07:46:00 ÖS »
şimdi şöe bi açıklama yapayım.eg5 ve crx tercihlerine göre iki ayrı sınıfta toplayabilirsin:
eg5 yani 92-95 arası civicler(bilindiğinin aksine eg6 değil)yaşına rağmen güncel yüzünü koruyabilen etkileyici bir tasarıma sahip,kendi yaşına ve muadillerine nazaran baya konforlu sayılabilecek bir araçtır.bunlarla birlikte ciddi bir yürüyüşe sahip yol tutuşuda yüksek süratlarda bile kafanda soru işareti bırakmayacak durumdadır.yani acaba girdiğim gibi çıkabilecekmiyim diye fazla düşünmezsin çıkarsın.parça tedariki ve fiyat konusuna gelince herhangibir japoncuya gidip ufak tefek parça fiyatlarını öğrenmen yüzünün gülmesine yeterli olacaktır.en azından ben kullandığım 2004 model clionun parçalarının 1993 model si'ımdan pahalı olduğa bir çok kez şahit oldum.
crx'e gelince.hemen şunu söylemek istiyorum eğer ki sadece köpek gibi yürüyecek bir araç istiyorsan civicten daha iyidir.iki araç üzerindede d16a9 kodlu 1.6 lt hacimli doch(dual over head cam)makina kullanılmaktadır.ancak şanzıman oranları farklıdır.bizlerde civicleri daha seri bir hale getirebilmek için en basit yöntemlerden biri olan crx'in 2.ve3. vites dişlilerini kullanıyoruz.Type_R PoWeR arkadaşımın söylediği gibi neuspeed firmasının birçok parçasını piyasadan temin edebilirsin ki daha da çılgın parçalar da bulabilirsin imkanlar dahilinde.
son olarak şahsi tavsiyem tercihini civic'ten yana kullanmak olacaktır.civic gerek in/exterior olarak daha şık gerekse daha temiz bulabileceğin bir araçtır ve genel ortalamada seni daha çok tatmin eder.
bu arada eg5 ve eg6 dünyanın en fazla oynanan araçlarından biridir. tabi bazı  forumlarda volkwagen golf gti içinde bu tarz açıklamalarla karşılaşılabilir.
Teşekkür ederim.
NOT:diğer markalarla olan karşılaştırmalarım kendi yaş ve hacimleri doğrultusunda muadilleriyle olmuştur.   

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #8 : Kasım 30, 2006, 08:44:46 ÖS »
yardımların için gerçekten teşekkür ederim bnm için yürüyen aksam modifiyesi daha önemli yol tutsun bna yeter ötekileri bn ayarlıcam ztn çok saol

sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #9 : Kasım 30, 2006, 08:46:36 ÖS »
bir de ne kadar paran olduğuda önemli.param var dersen bence en keyifli olan kare kasaya b16a2 ya da b18c1+vtec kapak olur yani lsvtec..oldschool rulessss ;D

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #10 : Kasım 30, 2006, 08:53:08 ÖS »
bir de ne kadar paran olduğuda önemli.param var dersen bence en keyifli olan kare kasaya b16a2 ya da b18c1+vtec kapak olur yani lsvtec..oldschool rulessss ;D

sadece kapağı oturtabiliomuyuz  ???

sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #11 : Kasım 30, 2006, 08:59:51 ÖS »
hayır oturtamazsın kare kasadaki motoru kucaklayıp atıcan çöpe
onun yerine b18c1 takıcan yani integranın bloğunu.içine vtecin pistonları koysan işini görür baya.üstünede b16a2 nin kapağını takıcan.tabi güzel bi yazılıma hatta beyine vs vs bi kaç bişeye ihtiyacın olacak.iyi bir uygulamacıyla(ki istanbulda bunu yapabilecek iki atölye var) ortalama bi vtec fiyatına vtec kullanıcılarının korkulu rüyası olursun :dissiz

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #12 : Kasım 30, 2006, 09:02:43 ÖS »
hayır oturtamazsın kare kasadaki motoru kucaklayıp atıcan çöpe
onun yerine b18c1 takıcan yani integranın bloğunu.içine vtecin pistonları koysan işini görür baya.üstünede b16a2 nin kapağını takıcan.tabi güzel bi yazılıma hatta beyine vs vs bi kaç bişeye ihtiyacın olacak.iyi bir uygulamacıyla(ki istanbulda bunu yapabilecek iki atölye var) ortalama bi vtec fiyatına vtec kullanıcılarının korkulu rüyası olursun :dissiz

hee bnde ztn bunu plalıyodum  ;D ama ya b16b yada b 18c düşünüyorum  ;D

sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #13 : Kasım 30, 2006, 10:11:32 ÖS »
çiçek olur o vakit çiçek \:D/

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #14 : Kasım 30, 2006, 11:18:14 ÖS »
çiçek olur o vakit çiçek \:D/

ama motor numarası olayı falan nası olucek işte  ](*,)

sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #15 : Aralık 01, 2006, 12:02:14 ÖÖ »
ruhsata işletmek için diosan kullandığın malzemelerin projesi açıklayıcı bi şekilde çizdirip makine mühendisleri odasından uygunluk belgesi alıcaksın.sonra trafikte yeni ruhsatın çıkacak.tabi arada baika detaylarda var ama genel olarak böle oluo ;D

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #16 : Aralık 01, 2006, 10:20:40 ÖS »
ruhsata işletmek için diosan kullandığın malzemelerin projesi açıklayıcı bi şekilde çizdirip makine mühendisleri odasından uygunluk belgesi alıcaksın.sonra trafikte yeni ruhsatın çıkacak.tabi arada baika detaylarda var ama genel olarak böle oluo ;D

faturalı motor lazım yani  ;D

sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #17 : Aralık 02, 2006, 01:47:28 ÖÖ »
tabi kullandığın malzemelerin öyle yada böyle faturası lazım.yani öyle ya da böyle bi fatura lazım..ama artık aldığın yermi verir yoksa gidip migrostanmı kestirirsin onu bilemicem :dissiz

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #18 : Aralık 02, 2006, 04:30:07 ÖS »
tabi kullandığın malzemelerin öyle yada böyle faturası lazım.yani öyle ya da böyle bi fatura lazım..ama artık aldığın yermi verir yoksa gidip migrostanmı kestirirsin onu bilemicem :dissiz

migros ii dir  ;D

vtec_berkol

  • Ziyaretçi
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #19 : Aralık 04, 2006, 02:38:30 ÖÖ »
bu olayı bi video da izlemiştim bizim tr için çok kullanışsız oluyor motor tamponun altından gözükecek kadar aşağıda kalıyor

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #20 : Aralık 04, 2006, 05:59:24 ÖS »
bu olayı bi video da izlemiştim bizim tr için çok kullanışsız oluyor motor tamponun altından gözükecek kadar aşağıda kalıyor

olsun  ;D

sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #21 : Aralık 04, 2006, 07:33:42 ÖS »
kardeşim o videoyu bi bulabilirsen çok sevinirim ya.biz henüz böle bi durumla hiç karşılaşmadık ki bende -7 cm civarı geziyorum. ama dediğin gibi de olabilir.bi bakmak lazım ???

EMİR_VTI

  • Ziyaretçi
Ynt: 93 sı & crx
« Yanıtla #22 : Aralık 06, 2006, 06:43:21 ÖS »
hiç zannetmiyorum ama bn ön takımı komple deişirse bi sorun kalmaz gibime gelio bnm