Gönderen Konu: 2001 ies hııızzz  (Okunma sayısı 8616 defa)

yalçınn

  • İleti: 3390
2001 ies hııızzz
« : Mart 10, 2009, 10:04:01 ÖS »
arkadaşlar ben bu siteye 1 haftadır üyeyim ve daha yeni keşfediyorum bazı şeyleri ocak ayın da yapılan bi konuşmada arkadaşlar 16 ies için 210 - 220 lerden bahsetmişler ben yaklaşık 3 yıldır 2001 1.6 ies kullanıyorum ve sizin söylediğiniz rakamları hiç göremedim 5. viteste zaten 160 gibi kalıyor 4. vitestede en fazla 195 görebildim ve devir saati 6800 ü geçmişti. aracım 84000 de şu an bi problemmi var ne dersiniz



Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #1 : Mart 10, 2009, 10:52:42 ÖS »
215 i görürsünüz 216 demez ies lerde 5 diye bir vites var saymayın :)

onur1980

  • onur1980
  • İleti: 1273
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #2 : Mart 10, 2009, 11:01:06 ÖS »
5. vıteste duz yolda 160 dan fazla yapar. 4. vıteste 210 cıvarı yapması gerekır. 5. vıtes ekonomi vıtesı oldugundan vıtes arası baya uzun onun ıcın maksımum hızı goremıyorsun. ama yınede dedıgım gıbı 5 de 160 da kalmaması gerekıyor.

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #3 : Mart 10, 2009, 11:17:42 ÖS »
problem ne olabilir sizce?
bendeki vtec2 d4 te 190 'ı gördüğümü daha hatırlamıyorum.
sorun ne olabilir ?

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #4 : Mart 10, 2009, 11:20:38 ÖS »
araç 195 i geçmedimi ?

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #5 : Mart 10, 2009, 11:31:39 ÖS »
bana soruyorsanız d3 te hiç denemedim ama d4 te 190'ı belki çok uzun bir düzlükte geçebilirim, çünkü ibre 175-180 den sonra çok yavaş artıyor.
arkadaşın konusuna müdahale etmek istemem. Muhtemelen aynı sorun olduğunu düşündüğümden yazıyorum.

mechanicer

  • İleti: 624
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #6 : Mart 10, 2009, 11:32:57 ÖS »
cok rhat kadran dusuren bı arac bence aracta problem var.

apr_35bucuk

  • İleti: 588
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #7 : Mart 10, 2009, 11:39:38 ÖS »
bence araç 4 te 195 te kesiciye giriyosa bi problem vardır . ama anladığım kadarıyla sona kadar basmamış daha yaklaşık 500 devir daha var. (ben önceden cvp atmıştım niye silinmiş acaba )

honda2002

  • İleti: 2664
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #8 : Mart 10, 2009, 11:41:09 ÖS »
sorun lastik ebadı olabilir mi ?

onur1980

  • onur1980
  • İleti: 1273
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #9 : Mart 10, 2009, 11:48:18 ÖS »
1.6 ies ler cok ıyı gıden araclardır. 1 sene kadar kullandım. 200 u cok rahat gecmesı gerekıyor. belkı devırsız kullanmıs olabılırsınız ust devırlerı kuvvetlı oldugu ıcın lımıtlerde kullanmak gerekıyor.

mesuttt

  • Ziyaretçi
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #10 : Mart 11, 2009, 12:31:40 ÖÖ »
bence araçta problem var bende 1.6 ies var 4 vites 210 da 5 atıyorum dusmuyo aynen oldugu gibi kalıyo o kadar sadece rahatllatıyo 5 vites yok zaten

yalçınn

  • İleti: 3390
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #11 : Mart 11, 2009, 11:46:30 ÖS »
arkadaşlar kusura bakmayın ben siteyi kullanmayı çözemedim henüz öncellikle ilginize çok teşekkür ederim. ancak benim aracımda lastik ebatları orjinal yani 185/65/14 acaba motorun açılmamış olması gibi bi ihtimal varmı anladığım kadarıyla hepiniz hondayı benden iyi tanıyorsunuz

yalçınn

  • İleti: 3390
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #12 : Mart 11, 2009, 11:51:49 ÖS »
ayrıca unutmadan şunu söyleyeyim ben max. 195 yaparken yanımdan hundaı accent ere dizel geçti ve arkasından düz yolda 10 dk neredeyse ayağımı pedaldan hiç çekmeden sonuna kadar bastım ve yetişemedim sonuç max. 195 km....

mesuttt

  • Ziyaretçi
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #13 : Mart 12, 2009, 12:05:35 ÖÖ »
aracın enjektörlerini temzlettirdinmi hiç kardeşm

yalçınn

  • İleti: 3390
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #14 : Mart 12, 2009, 12:13:08 ÖÖ »
hayır ama sürekli bakımını yaptırıyorum ustamda bu güne kadar böyle bişey söylemedi.

ben_asi_gece

  • İleti: 221
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #15 : Mart 12, 2009, 12:30:44 ÖÖ »
1.6 ies guclu bır motor ve bır sorundan dolayı yuksek hıza cıkamıoo ve jant lastık de faktoru yok >%Sakin yanlıs olan bırsey var sanırım

onur1980

  • onur1980
  • İleti: 1273
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #16 : Mart 12, 2009, 07:57:34 ÖS »
bi avans ayarına baktır veya baska ayarları varsa onlara falan baktır. hyundai dizl olmasının avantajıyla belkı yokusta bır ıhtımal gecebılır ama düz yolda bıde yuksek hızda gececegını zannetmıyorm. kesın bır ayarsızlık vardır.

mesuttt

  • Ziyaretçi
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #17 : Mart 12, 2009, 11:28:48 ÖS »
kardeşm sen ilk önce bi enjektörleri temzlet (carbon clear) yaptır bi dene bakalım aracında filitre vesarire bişe varmı

yalçınn

  • İleti: 3390
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #18 : Mart 13, 2009, 12:15:09 ÖÖ »
aracımda hiçbir modifiye yok düz standart bi civic ve ben bu hızı düz yolda yapabildim malum konya burası heryer düz ova...zoruma giden arbamın 195 te kalması değilde kore malı bi arabaya yol vermek oldu >ag

mesuttt

  • Ziyaretçi
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #19 : Mart 13, 2009, 02:00:40 ÖÖ »
aracı iice bi baktır enjektörleri temzlet bak bnakalım artııı devirleri doldura doldura bass bakalım fark olcakmı

CioBassWorLd

  • İleti: 713
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #20 : Mart 13, 2009, 02:39:30 ÖÖ »
dostum senın torkun yuksek devirde cıkıyo ortaya 3u bitir snra 4 e at sanmıyom kore malına gecılesın ama arkadasların dedgı gıbı enjektorunu temızlet belkı acılmadı makınan yada tam tersı cok km yaptı 1-2-3-4- kesici yap ve zamanlamasını olç

GEKIDO

  • İleti: 368
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #21 : Mart 13, 2009, 12:34:46 ÖS »
ben otomatikle bile geçiyorum o rakamları bence araçta bi problem var

yalçınn

  • İleti: 3390
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #22 : Mart 15, 2009, 10:20:56 ÖÖ »
teşekkür ederim yorumlarınıza enjektörleri temizletip her vitete kesiciye girene kadar basarak deneyeyim bakalım sonuç ne olacak

CioBassWorLd

  • İleti: 713
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #23 : Mart 15, 2009, 12:20:14 ÖS »
bujilerine buji kablolarını filtrenı flnda degiştir  snda temız temız bı yuklen araba sıcakken ivmelenme hızını kontrol et bklm

mesuttt

  • Ziyaretçi
Ynt: 2001 ies hııızzz
« Yanıtla #24 : Mart 15, 2009, 12:25:19 ÖS »
aynen bujileride kontrl et bujilerin bitikse ngk buji al dene kesiciye girmeden vites at kesiciye g,reresen guç kaybedersn