Lpg regülatörünü ısıtmak için kullanılan su bağlantısının kalorifer sisteminden paralel olarak alınması sağlıklıdır. daha önce yaptırdığında u borunun yerine regülatörü seri bağlamışlar herhangi bir aksilikte motor devirdaimi yapamazdı. neyse sanırım şimdi eski bağlanrı şekline getirmişsin yani kalorifer sisteminde T boru ile regülatöre su almışsın. Bu doğru. Senin asıl sorunun arabanın geç ısınması olduğuna göre sorunun termostatda. Termostatın açık kalmış. Araba devamlı devirdaim halinde olduğu için aracın geç ısınıyor. Geç ısındığı içinde LPG çok yakar. Ayrıca yokuş aşağı inerken arabayı boşa al önden rüzgar yedikçe aracının suyu soğur haliyle kaloriferinde soğur. Hararet göstergende aşağılara düşer. İlk yapman gereken Parçacıdan Japon malı termostat al. Taiwan malları 20 TL Japon Malı 35 TL mutlaka iyisini al. Termostatı değiştir. Sorunun çözülecektir. Sonucu bekliyorum. Ustalar bunda sorun yok falan dediklerine bakma sakın. Mutlaka değiştirt. En çok 35 TL zarara girersin.
öncelilikle ilgilendiğiniz için teşekkürler sizlerde olmasanız bazı insafsız ustaların eline kalıyoruz size yemin ederim buradaki insanlar bizim buradaki ustayım diye geçinen GAVATLAR'dan:) (Adana'mızın meşhur lafı) çok şey biliyor bu forumdaki insanlar en azından yorum yapabiliyoruz en güzel yanıda bu. Ustaya şu böylemi acaba diyorsun biliyordun niye geldin diyor biliyordun ben niye BEŞ günden beri gelip gidiyorum :(diyorum
akşam iş çıkışı eve gitmeden ustaya uğruyorum ailemle akşam yemeğini unuttum yaw
usta yok havadan diyor az bi hava varmış yok hortumdan diyor termostat diyorum arızalı olsa fan açmaz diyor dediğiniz gibi termostatı değişeceğim şimdilik bakalım yukardaki lpğ beyni için de buradaki olgun lpğ aynısını söyledi adamlara italyadan mühendisler gelmiş seminerde motorun en sıcak yeri kalariföre giden hortummuş zaten işini iyi yapan bir lpğ cim var gerisi tırıvırı akşam tama az bir hava vardı dedi sabah 11 km gittim hararet en alt çift beyaz çizgide birde kaleriferi açıyorum geri kalanda dibi buluyor
bazı forumlrdada okuduğuma göre ısı müşürü veya hararet müşürü arızalı da olabilirmiş bu gibi durumlarda deniliyor ama neyse bakalım kalın sağlıcakla