kule gergisi amortisör kulelerini birbirine bağlar.avantajlarını teorik olarak bilmekteyim,ama pratikte de kendi aracıma uygulamak istiyorum..yol tutuşa olumlu katkı sağlar,virajlarda esneyen kulelerin şaseye bindirdiği yükü azaltır,özellikle sonradan jant ve lastik boyutlarında yapılan değişimlerde yürür aksama binen yükü azaltır,lastiklerin yerle olan açısındaki değişimler virajlardaki zorlamalarda daha az olur,v.s. bunların neticesinde yol tutuşta iyileşme olur(muş).. eksileri olarak duyduklarım ise süspansiyon sistemindeki esnemenin azalması sonucunda konforun biraz daha düşmesi,bir kaza durumunda örn: sağ önden çarpışma halinde sol kulenin de zarar görebilmesi.. maliyeti 300-350ytlarası diye biliyorum ama sadece ön kule gergisi yani ön amortisörlere uygulanan..bu ürünün arka kulelere de uygulananı var,ama önce öne uygulatmak lazım,datmin olunmazsa arkaya da uygulatılabilir..