Arabayı bilgisayara bağlıyorlar ve bir eleman arabayı sürerken diğeri yan koltukta ayar yapıyor, böylece sürüş sırasında oluşan ihtiyaçlara göre ince ayar yapılmış oluyor. Bu şekilde yapılan ayar sonucunda arıza lambasının yanması daha da önemlisi aracın fakir karışımda çalışması önleniyor. "Atiker lamba yakar", "civiclerde hep böyle", "prins taktık yine yandı" lafları boş iyi ayar yapılınca yanmıyor. Gaz ayarı için direk atiker konya fabrikasını arayın ve ordaki bayanın size önereceği servise(ankara için bölge bayi) bayanın ismini vererek gidin muhakkak ilgileneceklerdir..
Bir de eğer katalitik konvantör uzun süre fakir karışımda kullanımdan dolayı özelliğini yitirmiş ise bu yüzden de lamba yanıyor. Benim aracımda lambayı resetleyip benzinle sürmeye başladıktan yaklaşık 30 km sonra yine arıza lamnbası yanıyordu. Arıza tespit cihazına bağlayınca hem fakir karışım hem de katalitik konvantör arızası tespit edildi. Konvantörü değiştirmek yerine forumda detayları olan oksijen sensörü ile konvantör arasına parça taktırma yöntemini uyguladım ve bu şekilde konvantör arızası ukatılımından , gaz ayarı ile de fakir karışım arızasından kurtuldum.