bunlarla 100 hp lere çıkarmı yani araba.hmmm açıkcası ben okadar beklemiyordum
kardeş sen benle konuşmadın mı hala niye buralar da konu açıyosun ben sana yardımcı olmadım mı güvenmiyomusun sözlerime satırlarca yazdım sana neyin ne olduğunu nasıl yapıldığını ?
bilgine saygım sonsuz kardeşim.güvensizlik aklımın ucundan geçmedi öyle olsa direk sana sormazdım bile.benim gözümde bunlar standart.daha önce motordan ağzım çok yandı pistondu kranktı girmeidiğim parça kalmadı.şimdi pugların beynine yazılım yapılıyordu.yani kısaca cip+fitre+eksoz+header...şimdi hondada bunları tamamlayacak son parçayı merak ediyroum.seninle biz filtre eksoz hıdır olarak konuştuk.arabaya bunları taktıktan sonra atıyorum bi safc yada beyin yada yazılım yada herneyse işte onunla bütünleştirmek benim amacım ama kesinlikle şu pistonu tak üst kapağı değiştir olaylarına girmiyorum.çünkü girince sonu gelmiyor.daha önce dediğim gibi ağzım yandı.yani ya bu arabayı sınırları çok zorlamadan atmosferik bişeylerle yüklerim diyorum.yada hiç muhatap olmam 0,3 bile olsa ufak çaplı kendiimi tatmin edecek bir turbo takarım.turbon varmı var.120 hp hoop mis.anlatmak istediğim buydu...umarım yanlış anlamadın
sen sordun ben de anlatayım şimdi ilk olarak bizim arabaları 106 puglarla kıyaslayamayız sebebi ise bizim araçların haimleri ufak 106 lar ise büyük hacim dedim çünkü 1.4is lerde ki torkla pug daki torku karşılaştırdığımız da inanılmaz fark var bunları yazmammın sebebi 106 ya taktığın parçalarla aracın bu hale gelmesi normal biirde 106 ya bu işlemleri bilen birisimi yaptı bilmiyoruz neyse konumuza dönelim
şimdi demek istemişsinki çıtırdan 0.3 bar bile bassa bi turbo yapsak diyosun ama motor içini açmak istemiyorsun şöyle bişey söylemek istiyorum motor içini açmadak kesinlikle turbo işlemini yapamazsın derim he ben yaparım dersen helal derim para çok cesaret çok
çünkü bizim d14 piston kolları turboyu 0.3 bar da olsa kaldırmıyor turbo yaparken mutlaka piston kollarını değiştirmek zorun da kalıyoruz
şimdi gelelim şu cip hıdır eksoz filitre olayına
d14 araca standartında hiç bir şekilde çipliyemezsin yani d14 e yapmak istediğin max hıdır düz boru eksoz filitre ve en son hava benzin karışımını ayarlamak için safc takabilirsin çip olayı yani azılım olayına girmek istersen bile bir faydası yok neden mi
çünkü farzedelim aldık bir adet obd1 beyin elektirik tesisatını ona göre ayarladık arabayı standart şekliyle çalıştırdık peki bu beyni hangi aracın base map ı atıp yürütücen işte olay burda kopuyor yani benim sana demek istediğim olay motora girmeden bu çipleme olayını kafandn çıkart egzantirik alsan bile ancak ateşlemeyi düzenlersin oraya gelene kadar sırada çok şey var
şimdi bunları oku sonra altta ki msj oku