Gönderen Konu: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur  (Okunma sayısı 11335 defa)

piscocuk

  • İleti: 3205
1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« : Aralık 23, 2009, 03:45:03 ÖS »
arkadaşlar atmosferik olarak 1,4 sedanı biraz yüklesem diyorum yaz başı gibi.sizce gerek varmı.şuanda arabanın üzerinde düz boru var kaçlık bilmiyorum otto susturucu var ve havafiltresi kiti var soğuk hava girişi tampondan ama onunda markasını bilmiyorum.buna ek olarak headers olabilir diye düşünüyorum.bunların dışında hondanın motoru hakkında pek bilgim yok.çift egzantrikmidir tekmidir değişirmi faydası olurmu.çok uçmamak günlük kullanımı etkilememek kaydıyla ne önerirsiniz. 106 ya dereceli taktım traktör gibi çalışıyordu yada devri yüksek tutmak gerekiyordu o bakımdan soruyorum günlük kullanımı etkilememek dedim



piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #1 : Aralık 24, 2009, 09:46:03 ÖÖ »
up

serkansobe

  • İleti: 1015
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #2 : Aralık 24, 2009, 09:57:27 ÖÖ »
biraz gıdıklarsan bişe olmaz çok gıdıklaman lazımki ii yürüsün

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #3 : Aralık 24, 2009, 10:06:39 ÖÖ »
çok gıdıklayıncada sonuçta 1,4 bir motor turbo takmadan çok etkili olmayacağını düşünüyorum.yani kalkıp 5000 lira verip 1,6larla yürümek değil amacım.hani ufaktan o varmı var bu varmı var.atıyorum stock 90 hp se yaptıklarımla 90-100 arası olsun

bilmiyorum güzel bir eksoz ve filtre kiti+headers takılınca kaç hp olur.bunu + bişeyle tamamlamak istiyroum.çok fazla girmek değil yani amacım.çünkü girince benim durum yok motoru bitirene kadar gidiyorum.sonra arabadan soğuyup satıyroum.hep öyle oldu.araba alim motoruna dokunmicam diyorum alıyorum duramıyorum.bari bişey yaptım diye kendimi tatmin edeyim

serkansobe

  • İleti: 1015
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #4 : Aralık 24, 2009, 11:41:30 ÖÖ »
zaten headers alcaksınız aracında düz boru filtre eksoz v.s de var bunlar yeterli zaten

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #5 : Aralık 24, 2009, 01:34:16 ÖS »
bunlarla 100 hp lere çıkarmı yani araba.hmmm açıkcası ben okadar beklemiyordum

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #6 : Aralık 24, 2009, 04:02:45 ÖS »
bunlarla 100 hp lere çıkarmı yani araba.hmmm açıkcası ben okadar beklemiyordum
kardeş sen benle konuşmadın mı hala niye buralar da konu açıyosun ben sana yardımcı olmadım mı güvenmiyomusun sözlerime satırlarca yazdım sana neyin ne olduğunu nasıl yapıldığını ?

serkansobe

  • İleti: 1015
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #7 : Aralık 24, 2009, 04:31:50 ÖS »
tarantinodan modifiye hakkında bilgi almak Leonel Messi ile birlikte yanyana top oynamak gibi birşey.

zedrix

  • İleti: 1502
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #8 : Aralık 24, 2009, 04:40:47 ÖS »
tarantinodan modifiye hakkında bilgi almak Leonel Messi ile birlikte yanyana top oynamak gibi birşey.

konu 1.4 ise tarantınodan gerısı fuzulı mesgulıyettır ;)

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #9 : Aralık 24, 2009, 04:43:38 ÖS »
ben gıdıkladım ilk başta güldü sonrasındada  hem benzin hemde yağ yakıyo :))

freestyle

  • İleti: 247
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #10 : Aralık 24, 2009, 04:58:53 ÖS »
ben gıdıkladım ilk başta güldü sonrasındada  hem benzin hemde yağ yakıyo :))

benzin ve yağ yakıyor hımm ney uyguladın 1.4 is e ?

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #11 : Aralık 24, 2009, 05:01:25 ÖS »
ben gıdıkladım ilk başta güldü sonrasındada  hem benzin hemde yağ yakıyo :))

benzin ve yağ yakıyor hımm ney uyguladın 1.4 is e ?

Yok benimki işin esprisi ben zaten motor bitik şekilde ucuza aldım  . Segmanla kurtarıcaz kısmetse . Ondan sonrada Gıdıklamaya başlıcaz  en yakın zamanda ...

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #12 : Aralık 24, 2009, 05:01:58 ÖS »
bunlarla 100 hp lere çıkarmı yani araba.hmmm açıkcası ben okadar beklemiyordum
kardeş sen benle konuşmadın mı hala niye buralar da konu açıyosun ben sana yardımcı olmadım mı güvenmiyomusun sözlerime satırlarca yazdım sana neyin ne olduğunu nasıl yapıldığını ?

bilgine saygım sonsuz kardeşim.güvensizlik aklımın ucundan geçmedi öyle olsa direk sana sormazdım bile.benim gözümde bunlar standart.daha önce motordan ağzım çok yandı pistondu kranktı girmeidiğim parça kalmadı.şimdi pugların beynine yazılım yapılıyordu.yani kısaca cip+fitre+eksoz+header...şimdi hondada bunları tamamlayacak son parçayı merak ediyroum.seninle biz filtre eksoz hıdır olarak konuştuk.arabaya bunları taktıktan sonra atıyorum bi safc yada beyin yada yazılım yada herneyse işte onunla bütünleştirmek benim amacım ama kesinlikle şu pistonu tak üst kapağı değiştir olaylarına girmiyorum.çünkü girince sonu gelmiyor.daha önce dediğim gibi ağzım yandı.yani ya bu arabayı sınırları çok zorlamadan atmosferik bişeylerle yüklerim diyorum.yada hiç muhatap olmam 0,3 bile olsa ufak çaplı kendiimi tatmin edecek bir turbo takarım.turbon varmı var.120 hp hoop mis.anlatmak istediğim buydu...umarım yanlış anlamadın
« Son Düzenleme: Aralık 24, 2009, 05:03:56 ÖS Gönderen: piscocuk »

bycrx

  • İleti: 188
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #13 : Aralık 24, 2009, 06:07:15 ÖS »
tarantino abicim 1.4 hp honda ya motor modlaması için senden bilgi almak istiyorum msn adresimi vereyim eklersen çok memnun olurum zombi_55_34@hotmail.com

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #14 : Aralık 24, 2009, 08:30:58 ÖS »
Bu aksam ilk defa gaza bastim. Bahcelievlerde bi 207 geldi yapisti bende yapistirdim gaz pedalina adam biraz zorladi sonra dikizde nokta oldu cektim saga geldi yine basti bende pesinden adam yine kayboldu. Bekledim gelmedi. Bu arada ilk izlenimim araba ruzgari cok aliyor sanirim altimdan kayacak gibiydi. Yani ozellikle makasa sert girmedim genis aldim ama yinede cok kotuydu. Yol tutusu en iyi seviyeye nasil cikarabiliriz

bu arada sedan veya hb 1.4 arabasi olan arkadasla denemek isterim. Yuklemeden once ve sonrasindaki farklar icin. Ufak bi roll drag tarzi varmi arabasini denemek isteyen

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #15 : Aralık 24, 2009, 11:17:45 ÖS »
bunlarla 100 hp lere çıkarmı yani araba.hmmm açıkcası ben okadar beklemiyordum
kardeş sen benle konuşmadın mı hala niye buralar da konu açıyosun ben sana yardımcı olmadım mı güvenmiyomusun sözlerime satırlarca yazdım sana neyin ne olduğunu nasıl yapıldığını ?

bilgine saygım sonsuz kardeşim.güvensizlik aklımın ucundan geçmedi öyle olsa direk sana sormazdım bile.benim gözümde bunlar standart.daha önce motordan ağzım çok yandı pistondu kranktı girmeidiğim parça kalmadı.şimdi pugların beynine yazılım yapılıyordu.yani kısaca cip+fitre+eksoz+header...şimdi hondada bunları tamamlayacak son parçayı merak ediyroum.seninle biz filtre eksoz hıdır olarak konuştuk.arabaya bunları taktıktan sonra atıyorum bi safc yada beyin yada yazılım yada herneyse işte onunla bütünleştirmek benim amacım ama kesinlikle şu pistonu tak üst kapağı değiştir olaylarına girmiyorum.çünkü girince sonu gelmiyor.daha önce dediğim gibi ağzım yandı.yani ya bu arabayı sınırları çok zorlamadan atmosferik bişeylerle yüklerim diyorum.yada hiç muhatap olmam 0,3 bile olsa ufak çaplı kendiimi tatmin edecek bir turbo takarım.turbon varmı var.120 hp hoop mis.anlatmak istediğim buydu...umarım yanlış anlamadın
sen sordun ben de anlatayım şimdi ilk olarak bizim arabaları 106 puglarla kıyaslayamayız sebebi ise bizim araçların haimleri ufak 106 lar ise büyük hacim dedim çünkü 1.4is lerde ki torkla pug daki torku karşılaştırdığımız da inanılmaz fark var bunları yazmammın sebebi 106 ya taktığın parçalarla aracın bu hale gelmesi normal biirde 106 ya bu işlemleri bilen birisimi yaptı bilmiyoruz neyse konumuza dönelim
şimdi demek istemişsinki çıtırdan 0.3 bar bile bassa bi turbo yapsak diyosun ama motor içini açmak istemiyorsun şöyle bişey söylemek istiyorum motor içini açmadak kesinlikle turbo işlemini yapamazsın derim he ben yaparım dersen helal derim para çok  cesaret çok
çünkü bizim d14 piston kolları turboyu 0.3 bar da olsa kaldırmıyor turbo yaparken mutlaka piston kollarını değiştirmek zorun da kalıyoruz
şimdi gelelim şu cip hıdır eksoz filitre olayına
d14 araca standartında hiç bir şekilde çipliyemezsin yani d14 e yapmak istediğin max hıdır düz boru eksoz filitre ve en son hava benzin karışımını ayarlamak için safc takabilirsin çip olayı yani azılım olayına girmek istersen bile bir faydası yok neden mi
çünkü farzedelim aldık bir adet obd1 beyin elektirik tesisatını ona göre ayarladık arabayı standart şekliyle çalıştırdık peki bu beyni hangi aracın base map ı atıp yürütücen işte olay burda kopuyor yani benim sana demek istediğim olay motora girmeden bu çipleme olayını kafandn çıkart egzantirik alsan bile ancak ateşlemeyi düzenlersin oraya gelene kadar sırada çok şey var
şimdi bunları oku sonra altta ki msj oku

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #16 : Aralık 24, 2009, 11:24:17 ÖS »
şimdi gelelim seninaraban da ki projeye
bir arkadaşım sayesinde bu bilgileri ediniyorum ama uyguluyorum ve karşılığını alıyorum
ilk olarak demişsin ki kapak değiştirmek istemiyorum hay hay ama kesin olarak piston değiştirmek zorun dasın biraz gıdıklamak istiyorsan yüksek sıkıştırma piston ve senin üst kapak port polish yaparak aracı yürütebiliriz bunu yanın da tabi yukardaki hıdır eksoz düz boru filitre ve safc bunlar bu işin en başın da geliyor bir de artı olarak emme manifoldunu değiştirerek hava girişini daha rahat sağlıyoruz sen korkuyorsun pug da bunlar başıma geldi pistona girmek istemiyorum hondada başıına geldimi veya hondada başına gelen gördün mü hiç kırılsa benim ararbam kırılması lasım ama honda sağlam araba modu kaldırıyor biraz düşün yazdıklarımı aracını yürütmek istiyor san birz cesaret lasım

black rock

  • İleti: 205
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #17 : Aralık 24, 2009, 11:35:03 ÖS »


bu arada sedan veya hb 1.4 arabasi olan arkadasla denemek isterim. Yuklemeden once ve sonrasindaki farklar icin. Ufak bi roll drag tarzi varmi arabasini denemek isteyen

yaw bende bahçelievlerdeyim.1.4 sedan var bende.heeee ben anlamam pek rool dan dragdan.ama istersen yardım amaçlı deneyebiliriz.
dediğim gibi pek anlamam bu işlerden

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #18 : Aralık 24, 2009, 11:56:07 ÖS »
forum cafeyi takip ederseniz anadolu da yaptığımız mini bluşmalar oluyor akşamları  o aralar yapıyoruz kendi aramızda hem tanışmış oluruz hemde denemiş oluruz

34 DF 9999

  • İleti: 1577
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #19 : Aralık 25, 2009, 12:47:51 ÖÖ »
memet benim motor gıtmıştı bılıyosun,benim motor saglam benim typer saglam degılmıydı kırıldı acaba peşinden şanzımanıda sıfırladım demek benim honda curuktu..şimdi maşallahı var tabii cebimi sonuna kadar hortumladı namussuz..+

civelek

  • İleti: 275
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #20 : Aralık 25, 2009, 07:32:34 ÖÖ »
konuya balıklama daldım kusura bakmayın tarantino tecrübene güvenerek iki kelamda bana etsen diyorum ef civic çift karbüratör egzos + boru + hıdır + filtre dışında daha başka ne yapılabilir. saygılar.

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #21 : Aralık 25, 2009, 07:58:20 ÖÖ »
Benim motor bitik ama olsun gel deneyelim :)

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #22 : Aralık 25, 2009, 08:48:50 ÖÖ »
dün ilk kez arabayı ikinci viteste redline soktum.amanın negüzel bi ses çıktı.değişik bir kükremesi vardı.ilk buluşma nezaman mehmet sen beni anladın kafamdaki soru işaretlerini kaldırırsak yürütürüz bu arabayı çünkü özellikle 106 da cebim ve canım çok yandı.hı araba yürümedimi çokta güzel yürüdü ama 2 ay :D şimdi aldım bunu arabaya masraf etmicem dedim.yarın maslağa gidicem sunroof ve koltuk bakmaya yine dayanamıyorum işte.batıyor.

yanlız ya dün akşam hava çok rüzgarlıydı ya arabanın yabancısıyım bilmiyorum ama yola tutunması bana hiç cesaret ve güven vermedi.makaslara okadar geniş girmeme rağmen sanki bir tık daha direksiyonu çevirsem araba kendini salacak gibi.arkadaşımı aradım yayları kesmiş önden baya kesmiş arkadan 1 bakla sanırım.bunun için ne önerirsiniz?bu spring coilyay tarzı bişeyler varmış.iyimidir güvenilirmidir.yoksa koni+yay+kule gergisi mi yapmak lazım.yoksa sadece düz yolda basarım trafik durunca dururum..makasa giremem bu korkuyla :D

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #23 : Aralık 25, 2009, 08:51:34 ÖÖ »
Benim motor bitik ama olsun gel deneyelim :)

sen şimdi motorum bitik diyorsun..bu halde beni geçersin falan sonra ben biterim :) maldan soğumayalım :)

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: 1,4 sedanı biraz gıdıklasak neolur
« Yanıtla #24 : Aralık 25, 2009, 09:04:58 ÖÖ »
Benim motor bitik ama olsun gel deneyelim :)

sen şimdi motorum bitik diyorsun..bu halde beni geçersin falan sonra ben biterim :) maldan soğumayalım :)

yaa sadece gırgırına denicez . Motor felaket üflemeye başladı zaten . Bass falanda var arabada . Sen gecersin merak etme .