Gönderen Konu: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM  (Okunma sayısı 292011 defa)

nzm_civic

  • İleti: 113
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #50 : Ocak 12, 2010, 11:51:37 ÖS »
yeni bir 1.4 is sahibiyim.çıtırdan başladım gücüm yettiğince bişeyler yapmaya :)



ysf55

  • İleti: 1598
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #51 : Ocak 12, 2010, 11:54:00 ÖS »
hayırlı uğurlu olsun :)

recky

  • İleti: 319
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #52 : Ocak 13, 2010, 08:16:24 ÖÖ »
Hayırlıugurlu olsun hepımızee Kazasız belasız ınsallah

nzm_civic

  • İleti: 113
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #53 : Ocak 13, 2010, 05:13:54 ÖS »
Avatarda ki 1.4 te benim bilen bilir :D

kardeşim istanbul anadolu yakasından mısın ?

deadmachine

  • İleti: 93
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #54 : Ocak 13, 2010, 08:31:49 ÖS »
way hondacılar ii akşamlar 17 jant takmayın kasıyo benden söylemesi :)

deadmachine

  • İleti: 93
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #55 : Ocak 13, 2010, 08:37:11 ÖS »
yani benim aracım 1.4 we otomatik :( belki manuel olsa kasmaz

nzm_civic

  • İleti: 113
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #56 : Ocak 13, 2010, 08:56:31 ÖS »
way hondacılar ii akşamlar 17 jant takmayın kasıyo benden söylemesi :)


bende de 16 jant var , kasma pek yok gibi ve düz vites.195 taban lastikle kullanıyorum.

recky

  • İleti: 319
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #57 : Ocak 13, 2010, 09:00:10 ÖS »
bende 16 var yenı aldım pek hıssetmedım benımkı abartı bırde
kalkısta tıtreme varmı sızde manuel 1.4 hb cıler<

ufuk

  • Ziyaretçi
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #58 : Ocak 13, 2010, 09:03:22 ÖS »
slm 1,4 cü kardeşlerim ...

nzm_civic

  • İleti: 113
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #59 : Ocak 13, 2010, 09:19:07 ÖS »
bende 16 var yenı aldım pek hıssetmedım benımkı abartı bırde
kalkısta tıtreme varmı sızde manuel 1.4 hb cıler<

sert kalkışlarda titreme olmuyor değil ne yalan söyliyim.rot balans ayarındandır belkide ya da ince yanak lastiğinden ötürüdür.işin ehli elbet vardır içimizde bizi bilgilendirecek.

recky

  • İleti: 319
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #60 : Ocak 13, 2010, 09:21:33 ÖS »
kronık dedıler bana bu kalkıstakı tıtremeye:S

nzm_civic

  • İleti: 113
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #61 : Ocak 13, 2010, 10:51:14 ÖS »
kronik bişeyse normal o zaman.

Krm

  • İleti: 68
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #62 : Ocak 14, 2010, 06:11:54 ÖS »
Aynı Sıkıntı bendede Vardı 16 jant lastikte Jantları Satıp KAr tipi Ve Saç Jantları koyunca Araba Pamuk gibi geldi Tık ses YOk :)

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #63 : Ocak 15, 2010, 08:17:06 ÖÖ »
Avatarda ki 1.4 te benim bilen bilir :D

kardeşim istanbul anadolu yakasından mısın ?
Evet ;)

nzm_civic

  • İleti: 113
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #64 : Ocak 15, 2010, 08:45:56 ÖÖ »
 
Avatarda ki 1.4 te benim bilen bilir :D



kardeşim istanbul anadolu yakasından mısın ?
Evet ;)

geçenlerde gördümde seni bostancı sahilde.sticker ı da gördüm arka camda.neyse artık tanışmak başka zamana kaldı :) aynı renk aynı model araca bende sahibim.

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #65 : Ocak 15, 2010, 09:36:36 ÖÖ »
Hatırladım isparkın yerinde ;) Aynen belki bi gün beraber yaparız bi şeyler sen nerde oturuyosun ?

nzm_civic

  • İleti: 113
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #66 : Ocak 15, 2010, 12:20:25 ÖS »
Hatırladım isparkın yerinde ;) Aynen belki bi gün beraber yaparız bi şeyler sen nerde oturuyosun ?

ben altunizade bağlarbaşında oturuyorum, genelde  gezmek için o taraflara gelirim.müsait olursakta yaparız her bişeyler =) sen ne taraftasın _?
« Son Düzenleme: Ocak 15, 2010, 12:23:08 ÖS Gönderen: nzm_civic »

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #67 : Ocak 15, 2010, 02:09:03 ÖS »
Ümraniye ;)

nzm_civic

  • İleti: 113
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #68 : Ocak 15, 2010, 02:54:55 ÖS »
yakın sayılır ;)

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #69 : Ocak 15, 2010, 03:07:10 ÖS »
ordan çıkın bana gelin bende size sahilde nargile+çay ısmarlim.tuzladayım beklerim :)

nzm_civic

  • İleti: 113
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #70 : Ocak 15, 2010, 06:12:30 ÖS »
ordan çıkın bana gelin bende size sahilde nargile+çay ısmarlim.tuzladayım beklerim :)

hepberaber orta bi noktada buluşalım daha iyi olur :)

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #71 : Ocak 16, 2010, 06:53:02 ÖÖ »
ordan çıkın bana gelin bende size sahilde nargile+çay ısmarlim.tuzladayım beklerim :)
Öhh :D Kardeşim dün seni bekledik gelemedin sanırım zburnuna ;)

piscocuk

  • İleti: 3205
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #72 : Ocak 16, 2010, 01:44:22 ÖS »
Ben dun gelemeyecegimi soyledim. Cok gec haberim oldu. Bende erken kacmistim. Baska sefer insallah :)

34GB4525

  • İleti: 1058
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #73 : Ocak 16, 2010, 01:51:45 ÖS »
Ben dun gelemeyecegimi soyledim. Cok gec haberim oldu. Bende erken kacmistim. Baska sefer insallah :)
Doğrudur başka sefere inş ;)

erenyorum

  • İleti: 48
Ynt: 1.4 SAHİPLERİ BURADA BULUŞALIM
« Yanıtla #74 : Ocak 17, 2010, 11:02:39 ÖS »
2001 civic 1.4 is italyan tomasetto marka kit var şehir içi 2010 yılındayız ve 130 kuruşu geçmiyor.lpg ecu değerlerini benzin ecu sundan daha da performanslı ayarlatmama rağmen.japon teknolojisi gerçekten avrupadan çok çok ilerde.teşekkürler japon kardeş. Smiley