Gönderen Konu: 1,4 is ve nos  (Okunma sayısı 1932 defa)

piscocuk

  • İleti: 3205
1,4 is ve nos
« : Aralık 09, 2009, 09:15:18 ÖÖ »
1400 cc arabaya nos bağlamak nasıl bir sorun yaratır.zex ıslak noslar var.kesin bir bilgim yok daha öncede hiç kullanmadım.motoru kırarmı?sürekli kullanım değil.arabanın içinde görüntü olsun ihtiyaç durumundada haftada yada iki haftada bir kullanıldığını düşünürsek yorumlarınız ne olur?



06FAT68

  • İleti: 2306
Ynt: 1,4 is ve nos
« Yanıtla #1 : Aralık 09, 2009, 11:29:31 ÖÖ »
standart pistonlarla falan olmaya bilir biyerde patlak verebilir(tam bir bilgim yok ama okuduğm yazılarda görmüştüm)

HoNdA TyPe_R

  • İleti: 1466
Ynt: 1,4 is ve nos
« Yanıtla #2 : Aralık 09, 2009, 11:31:38 ÖÖ »
motora ve kesenize yazik olur baskada birsey olmaz

Time-R

  • Ziyaretçi
Ynt: 1,4 is ve nos
« Yanıtla #3 : Aralık 09, 2009, 12:05:02 ÖS »
motora girmen gerek yinede, stock motora bu kadar basinc iyi olmaz arkadas

memolf

  • İleti: 163
Ynt: 1,4 is ve nos
« Yanıtla #4 : Aralık 09, 2009, 04:17:25 ÖS »
bahsi geçen araç ctr olsa tamam stock iken düşünülebilir derdim ama benim görüşüm 1,4 is e boyle bir uygulama yapmak stock halde iken, motorun omrunu çok hızlı bir şekilde tamamlamasına neden olabilir. kaldiki wet nostan bahsediyorsun bunların motorda yanma ve patlama yüzdeleri dry lara göre daha fazla diye biliyorum, yanlış isem bilen arkadaşlar düzeltsinler.

 o yüzden, bence düşünürsen bile 50 bg lik veya 75 bg lik dry lar var onları bir araştır istersen ama ben hiç bulaşma derim.

novalgine22

  • Ziyaretçi
Ynt: 1,4 is ve nos
« Yanıtla #5 : Aralık 09, 2009, 07:06:30 ÖS »
1.4 yalan olur :D