Gönderen Konu: 140.000 km araç..........  (Okunma sayısı 2775 defa)

OKAN1507

  • İleti: 15
140.000 km araç..........
« : Aralık 04, 2012, 03:44:28 ÖS »
merhaba;
2005 model 140.000 km de civic alınır mı sizce?
değişen yok 3-4 parça boya var....
Sizce km çok yüksek mi, bir problem çıkarır mı?



eren_26

  • İleti: 29
Ynt: 140.000 km araç..........
« Yanıtla #1 : Aralık 04, 2012, 03:57:16 ÖS »
Eğer bakımları yapılmışsa, büyük kazası yoksa ve işinin ehli bir ustaya motor ve yürüyeni gösterip onay alırsanız neden alınmasın ki..

OKAN1507

  • İleti: 15
Ynt: 140.000 km araç..........
« Yanıtla #2 : Aralık 04, 2012, 04:12:34 ÖS »
peki bu araç için 27.000 tl fazla mıdır?
ya da en fazla ne kadar vermek doğrudur?

hondah

  • İleti: 3993
Ynt: 140.000 km araç..........
« Yanıtla #3 : Aralık 04, 2012, 04:17:34 ÖS »
ustaya gösterin..bakımları düzgünse neden alınmasın ki? sonuçda honda..

logıcthıs

  • İleti: 761
Ynt: 140.000 km araç..........
« Yanıtla #4 : Aralık 04, 2012, 04:20:13 ÖS »
arkadasta 160 bin kmde 1999 model civic vardi 1 yil kullandiktan sonra satarken ogrendikki arac 200 kusur binde girmis son muayenesine ama bu arac bize hic sorun cikarmadi ve araci alan arkadasda  ufak bi ikram karsiliginda sorun etmedi araci aldi yani bakimlari aksatilmadiysa gozun kapali alabilirsin

hondacolik

  • ホンダ患者
  • İleti: 898
Ynt: 140.000 km araç..........
« Yanıtla #5 : Aralık 04, 2012, 05:49:21 ÖS »
sen hiç km li araç görmemişsin herhalde honda efe'ye yolun düşerse 700.000 km küsürdeki ies'e bi bak geçen yıl ordaydı duruyorsa hala

alibaba75

  • İleti: 134
Ynt: 140.000 km araç..........
« Yanıtla #6 : Aralık 04, 2012, 06:20:59 ÖS »
bende 2010 yılında 2004 vtec civic almıştım bakımlarının hepsi serviste yapılmış bir araçtı ayrıca lpg yoktu ben taktırmıştım 15 ay sonra model yükseltmek için 155000 km de  sattım hiç bir problem çıkartmadı  fakat burası türkiye  100000 km yi geçtimi  bizim insanımız sanki perte çıkmış gibi bakıyor arabaya bende ilerleyen km lerde elden çıkartmada  sorun olur endişesi vardı vardı satmamın bir nedeni de buydu ama binici isen problem etme japon arabaları problemsiz oluyor

s3z3r54100

  • Sezer
  • İleti: 440
Ynt: 140.000 km araç..........
« Yanıtla #7 : Aralık 04, 2012, 06:59:47 ÖS »
25 den fazlası haram, Bakımları yapılmışsa ustaya gösterilip alınır 140.000 honda için bi mevzu bahis iddaa etmez sorunsuzca binersiniz

teachers71

  • İleti: 1132
Ynt: 140.000 km araç..........
« Yanıtla #8 : Aralık 04, 2012, 07:08:17 ÖS »
antalyada ilk sahibinde 1milyon 30 bin km yi motor kapağı  açılmamış halde deviren vtec2 biliyorum. elinizdeki aracı tofaş zannetmeyin rica ederim. araç conta yakacak kadar zorlanmadıysa bi sıkıntı olmaz.motora baktırın.durumu ortaya  çıkar zaten.

hondacolik

  • ホンダ患者
  • İleti: 898
Ynt: 140.000 km araç..........
« Yanıtla #9 : Aralık 04, 2012, 07:21:44 ÖS »
ha bu arada bende 1.4 is vardı ilk hondam (civic) 210.000 de satmıştım , alan adamın dediği şu yeminle , çok şükür benimde bi honda'm oldu demişti  sevincini görmek lazımda 210000  km de 140.000km bizim arabalar için 10000km gibi bişey

bayrambasari

  • İleti: 26
Ynt: 140.000 km araç..........
« Yanıtla #10 : Aralık 05, 2012, 08:19:42 ÖÖ »
hoda ıcın km sorunu dıe bişi yok dizel araclar dııl sonucta benzınlı araclarda km pek onemsememek lazım 200 000 sonrasını dusunmek lazım tabıde abartmaya gerek yok

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: 140.000 km araç..........
« Yanıtla #11 : Aralık 05, 2012, 08:28:51 ÖÖ »
bence de alınır, turbosu yokki patlasın yada enjektörü trigeri sorun çıkarsın. doğru dürüst bakıldıysa diri bi araçsa, sadece elektrik aksamını kontrol et al arkadaşım. kliması 4 kapı otomatiği vs vs, çıkarsa o ufak şeylerden sorun çıkar. yoksa motoru ağlamaz, sorun çıkarmaz

OKAN1507

  • İleti: 15
Ynt: 140.000 km araç..........
« Yanıtla #12 : Aralık 05, 2012, 08:45:37 ÖÖ »
zaten 3 ay önce sattığım araç 98 model civic 225.000 sattım ve daha motoruna el değmemişti, ama araca fazla biniyorum 3 yıl sonra 200.000 gelse satma da problem yaşar mıyım?
yoksa motoru düzgün olduktan sonra araç isterse 300.000 de olsun benim için sorun yok..

chn_07

  • İleti: 148
Ynt: 140.000 km araç..........
« Yanıtla #13 : Aralık 05, 2012, 04:27:01 ÖS »
merhabalar bende 20 gün önce aldım 138 binde. hiç bir sorunu yoktu. hatta triger seti hiç değişmemişti tabiki ben değiştirdim ama daha sağlamdı,yağına suyuna dikkat edilmişse 140 bin hiç bişi değil. bu arada benim araç 2004 makyajlı es 23 bine aldım kaza darbe boya yok bence 27 bin bu araçlar için çok para ,okadar etmez ,sabırlı olun eminim daha uyguna bulursunuz,işin püf noktası acele etmemek  >=ok

bayrambasari

  • İleti: 26
Ynt: 140.000 km araç..........
« Yanıtla #14 : Aralık 05, 2012, 08:53:07 ÖS »
COK UYGUN ALMISSIN CHN_07 BENDE ALMADAN ONCE DENG GELSEYDI BU RAKAMLARA VTEC ALIRDIM AMA OLMADI KIZMET DIILMIS DEDI DOGRU ARAKDASIN 27 FILAN COK ASIRI FAZLA SUNU OGRENDIMKI HONDA ALICAKSAN SABIRLI VE TAKIP EDICEKSIN KOSTURUCAKSIN ACELEYE GELMIYO HONDA ALMA ISI