arkadaşlar araç üzerinde yapmak istediğim birkaç ufak değişikilk hakkında görüşlerinize ihtiyacım var..araç 9.000 kmye girmek üzere.
öncelikle aracı hem ben hen de ailem ortak kullanıyoruz,orjinalliği fazla bozmadan,konfor-yoltutuş açısından ilk başta kule gergisi ve de monroe standart amortisör seti düşünüyorum.şu an spor yay takma gibi bir düşüncem yok zira araç yeterince yere yakın ve daha da basmak istemiyorum,yeri gelince full yükle stabil yola girecek memlekette..yürür aksamdaki bu değişiklikleri düşünmemin sebebi aracın süratli otoyol kullanımlarında girilen kasis iniş-çıkış v.s. de arkasının zıplamasının sönümlenmemesi,bir diğeri de kule gergisiyle virajlarda kulelerin esneyerek saseye bindirdiği yükü azaltmak,direksiyon hassasiyet ve tepkisini arttırmak.genelde vtec2lerde AP marka kule gergisi görüyorum ki muhtemelen ben de bunu tercih edeceğim..aracında hiç monroe amortisör ve ön kule gergisi kullanan oldu mu,olduysa izlenim ve tavsiyeleriniz nelerdir??maliyet ne olur? ayrıca orj. amörtisörlerin sertliğinden mi olsa gerek yoksa km dolayısıyla yürür aksamın henüz tam oturmasığından mı olsa gerek çukur-tümsek v.s.de darbe emişi vasat,osya ki yaylar gayet yumuşak..? düşündüğüm diğer bir değişiklik ise bagaj kapağı üstü spoiler,ama çıta seklinde, uygulandığı yüzeyle tamamen birleşik olanlardan.bu sadece görünüş amaçlı.aerodinamike katkısı olacağını sanmıyorum,bu uygulamanın maliyeti nedir ve kapak üzerinde fazladan yapacağı ağırlık kapağı rampa v.s. eğimli zeminlerde kullanırken sorun yaratır mı? ben yurt dışına çıkacağım ve aracı ailem kullanacak bu nedenden şu an bunlarla kısıtlı yapmak istediklerim..artık izinden izine kullanacağım aracı..