Kullanıcı Adı: Sürekli Bağlı Kal
Şifre:

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte. « önceki sonraki »
Sayfa: [1] Yazdır
Gönderen Konu: Vites ''D'' de iken araç titriyor Yardımcı olur musunuz?  (Okunma Sayısı 17627 defa)
MhondaElit

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« : Ekim 27, 2011, 03:05:40 ÖS »


Arkadaşlar merhaba 2008 honda city a/t aracım vites D de iken titreme yapıyor. Özellikle ışıklarda beklerken ancak N ye alınca kesiyor sesi bunun sebebi ne olabilir? Benzinden mi, rölantisi düşük ondan mı yoksa bir problem mi var? Yardımcı olur musunuz?
Logged
metin.yildiz


Yer: Adana
Otomobil: Civic Vtec2
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #1 : Ekim 27, 2011, 03:11:10 ÖS »

rölanti problemi evet. aracınızda lpg varsa gaz kelebek temizliği gerekebilir. ve subap ayarı. aynısı bendede vardı bu dediklerimden kaynaklandığını söyledi servis ve yaptırdım.
Logged

M.YILDIZ
- Honda is a Passion
MhondaElit

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #2 : Ekim 27, 2011, 03:43:10 ÖS »

LPG yok aracımda benzinli ama bunun rölantı bozuk olmasının sebebı nedır anlamadım? 2. El aldım 1 hafta oldu, usta aracı vıteste bekletme dıyo dur kalk dur kalk ıkıde bır bosa mı alıyım oda olmaz kı?
Logged
2432

Avatar Yok

Yer: antalya
Otomobil: 2011 civic elegance
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #3 : Ekim 27, 2011, 05:09:26 ÖS »

LPG yok aracımda benzinli ama bunun rölantı bozuk olmasının sebebı nedır anlamadım? 2. El aldım 1 hafta oldu, usta aracı vıteste bekletme dıyo dur kalk dur kalk ıkıde bır bosa mı alıyım oda olmaz kı?
civic de ben boşa hiç almıyorum. hep D de durur ,
Logged

2011 honda civic elegance otomatik
Grafink


Yaş: 37
Yer: İzmir
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #4 : Ekim 27, 2011, 05:12:44 ÖS »

Aksine yeni sistemleri Boşa almaya gerek yok. D de boştakinden daha az tüketiyor dururken.
Logged

2432

Avatar Yok

Yer: antalya
Otomobil: 2011 civic elegance
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #5 : Ekim 27, 2011, 05:37:39 ÖS »

Aksine yeni sistemleri Boşa almaya gerek yok. D de boştakinden daha az tüketiyor dururken.
ewet aracı D ye aldığımda devri hemen düşüyor...
Logged

2011 honda civic elegance otomatik
MhondaElit

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #6 : Ekim 28, 2011, 10:34:56 ÖÖ »

Dostlar yeni sistem ifadenize 2008 eski kasa honda city giriyor mu? Birde sorumun cevabını alamadım. Rölantisinin düşük olması arabaya zarar verir mi? Ne yapmam lazım faydası veya zararı nedir?
Logged
Grafink


Yaş: 37
Yer: İzmir
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #7 : Ekim 28, 2011, 11:08:56 ÖÖ »

5 ileri tam otomatiklerden bahsediyorum. hatta vtec 2 lerdeki tam otomatik te atynı şekilde olabilir. ama ondan emin değilim.
Logged

hondaciwic


Yer: istanbul sarıyer
Otomobil: Honda civic fd6
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #8 : Ekim 28, 2011, 06:10:46 ÖS »

kardeşim arakadas cıtyden bahsedor 
Logged

2011 HONDA CİVİC ELEGANCE SİYAH OTOMATİK

Standartlardan kop, yükseklere uzan!
Yeni, yine, yeniden Honda Civic...
Sivas Kangallı
SÖZ KONUSU VATANSA GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
               93/1 Vatani gorev bekler
carousal


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #9 : Ekim 30, 2011, 12:50:39 ÖS »

Kırmızı ışıkta uzun süre D konumunda bekleyince şanzıman çalıştığı için yağ çok ısınıyor demişti bir otomatik şanzıman ustası. 30 saniyeden uzun bir kırmızı ışık ise D konumundan N'ye geçmen şanzımanı yormuyormuş.
Logged

Pro 1144
440 PS gücündeki Cummins motor
2080 Nm motor tork
45.000 km periyodik bakım aralığı
Grafink


Yaş: 37
Yer: İzmir
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #10 : Ekim 31, 2011, 10:46:25 ÖÖ »

city, jazz, civic, crv farketmez, honda 4 ileri 5 ileri tam otomatikleri kendi jenerasyonunda her araçta aynıdır. aynı şanzumandır... Yeni araçlarda, 1 dakikadan fazla beklenmeyecekse N ye almak gereksiz, D de beklemenin tek dez avantajı zorlanan fren balataları... "N" konumu şanzımanın yağlanmadığı bir konum. Gerçekten uzun bekleyişlerde kullanmak gerekiyor. Mecbur kalmadıkça kullanmayı tavsiye etmem. ancak bir önceki 4 ileri şanzumanlarda 30 saniye ve üstü sürelerde N ye almak gereklidir. şanzumanın ömrü ve yakıt tüketimi açısından.
Logged

ilka37

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #11 : Nisan 30, 2013, 10:23:05 ÖS »

aynı sıkıntı bende de olmuştu. daha sonra stop edince Antalya honda eysa servisine götürdüm ateşleme bobini ni( yada onun gibi bir şey) değiştirdiler. 1 ay sonra tekrar yapmaya başlayınca tekrar götürdüm bir sorun olmadığını söylediler( bujiler değişti, boğaz kelebeği vs temizlendi vs vs). aynı sorun devam ediyor fakat sürekli yapmıyor. ayda 3 -4 defa yapıyor. forumdan anladığım kadarıyla kronik sorun arabayı değiştirince kurtulacağız.....
Logged
ersinyildiz

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #12 : Mayıs 29, 2014, 02:16:30 ÖS »

arabada sabah çalıştırınca özellikle belirgin bir şekilde devir saati yukarı aşağı gitmekte hatta devir saati 2 bin devirin üstüne çıkıp stop etme seviyesine kadar düşüp tekrar yükseliyor kime götürdü isem çare olmadı arabam honda jazz 2005 yeni kasa otomatik vites ve arabanın stop etmesi de canımı sıkıyor bayırda geri kaçırıyor buda cabası yardımcı olursanız sevinirim
Logged
ersinyildiz

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #13 : Mayıs 29, 2014, 02:17:22 ÖS »

arabada sabah çalıştırınca özellikle belirgin bir şekilde devir saati yukarı aşağı gitmekte hatta devir saati 2 bin devirin üstüne çıkıp stop etme seviyesine kadar düşüp tekrar yükseliyor kime götürdü isem çare olmadı arabam honda jazz 2005 yeni kasa otomatik vites ve arabanın stop etmesi de canımı sıkıyor bayırda geri kaçırıyor buda cabası yardımcı olursanız sevinirim
bende de seninkine benzer sorun var nasıl çözüm oluoyor banada söleyin sinirden satacağım arabayı
Logged
trendy83

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #14 : Eylül 29, 2014, 09:36:18 ÖS »

bujilerle alakalı olabilir.ngk bkr serisi takın.
Logged
nisay


Yaş: 34
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #15 : Şubat 09, 2015, 02:30:08 ÖS »

Benim öngörüm çalışma prensibinden kaynaklanıyor. D  konumunda ışıklarda beklerden devir bayağı bir düşüyor. Ama tavsiyem s konumunda böyle bir sorunla karşılaşmazsınız. Sıkışık trafikte S konumuna alın rahat edin.

Birde boğaz kelebeği ve subap ayarlarınızı yaptırın. Çok faydasınız göreceksiniz.
Logged

1- 1994 Tempra SX A
2- 1997 Mazda 323
3- 2005 Honda Civic Vtec2
4- 2011 Toyota Avensis Elegant Extra
5- 2005 Honda Jazz Elite Otomatik
6- 2011 Honda Civic Elegance Otomatik
7- 2012 Honda Cr-v Excutive Otomatik
İlhan4848

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #16 : Aralık 18, 2016, 07:13:51 ÖS »

Arkadaşlar benimde honda cıty 2207 otomatik aracım ışıklarda durmak üzereyken titreme oluyor durdugumda devir 500-600 devirlere düşüyor sonra kendini 800-900 devirlerde duruyor beklemede n alırsam devirde sorun olmuyor d beklerken bazen 200 devre kadar düşüyor kalkışta titremeyle kalkıyorum
Logged
İlhan4848

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #17 : Aralık 18, 2016, 07:20:03 ÖS »

Arkadaşlar benimde honda cıty 2207 otomatik aracım ışıklarda durmak üzereyken titreme oluyor durdugumda devir 500-600 devirlere düşüyor sonra kendini 800-900 devirlerde duruyor beklemede n alırsam devirde sorun olmuyor d beklerken bazen 200 devre kadar düşüyor kalkışta titremeyle kalkıyorum bodrumda servise götürüyorum şanzıman diyor janzımancıya götürüyorum elektiriksel diyor sevisin hirbir bilgisi yok kelebek temizlendi buji deyişti şanzıman yağı deyiişti sorun nedir
Logged
wakantanka

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #18 : Şubat 02, 2017, 12:16:37 ÖS »

çözüm bulan oldu mu bu rölanti sorununa acaba ?
Logged
aylmz81

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #19 : Şubat 16, 2017, 05:02:34 ÖS »

Değerli Arkadaşlar,
2013 yılından beri bende 2009 (eski kasa)Honda City Elite otomatik kullanıyorum. Bu benim ilk aracım. Aynı sorun sanırım tüm Citylerde var. Ben satın aldığımda bir yıl benzinli olarak kullandım aracımı. Bu dönemde de aynı devir düşüklüğü sorununu hissettiysem de hiçbir zaman stop edecekmiş gibi çok düşük seviyelere inmediğinden çok önemsememiştim. Aracıma LPG ( BRC Marka) taktırdıktan bir müddet sonra bu sorunun derinleşmesi, zaman zaman motor duracakmış gibi hissettirmeye başlaması üzerine bir özel servise sordum. 3 sebebi olabileceğini bunların LPG rölanti ayarları, bujilerin zayıflaması veya şanzımanın adaptasyon sorunu olduğunu söyleyip Önce LPG rölanti ayarlarına baktırın dediler. Rölanti ayarı yenilenince sorun düzelmedi bakım zamanı da geldiğinden tüm bujileri değiştirildi ve bu buji değişiminin ardından sorun düzeldi ve bu 1,5 yıl kadar gitti. Sonra tekrar başlayınca bu kez LPG ve Bujilerden olmadığı için adaptasyon ayarı yaptılar yine düzeldi ancak bu diğeri kadar uzun sürmedi 6-7 sonra yani şimdilerde yeniden başladı. Kısacası bu benzinde iken de olan ama LPG de daha çok hissedilir olan bir sorun bu dediklerim yapılınca düzeliyor. Artık alıştım çünkü aracımı seviyorum Cheesy çok takılmıyorum bu yıl ki bakımda yeniden baktıracağım. Hepinize saygılar sevgiler...
Logged
Sayfa: [1] Yazdır 
« önceki sonraki »
Gitmek istediğiniz yer: