Gönderen Konu: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!  (Okunma sayısı 108661 defa)

Melih-Ö

  • İleti: 389
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #50 : Mayıs 22, 2010, 10:49:54 ÖS »
abi merakla bekliyorum nasıl düşmüş bakalım :)



integtant_83

  • İleti: 375
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #51 : Mayıs 22, 2010, 11:00:34 ÖS »
jazz arıyorum satacak arkadaşlara duyurulur.

REALHondacı

  • İleti: 169
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #52 : Mayıs 24, 2010, 11:08:22 ÖS »
evet sana katılıyorum adminlerden ricamız bize yani jazzcılara bir bölüm açmaları.
Selam Melih ve Jazzcılar.
Konuyu sabitletemedik ayrıca diğer honda modelleri arasında jazz yok. Yapacak şeyler sınırlı, bölüm olmadığı için paylaşım da olmuyor. Adminlerden ricam bize bir bölüm açın jazz için...
Yayları taktıktan sonra gezmekten hala hevesimi alamadım haftaya marşpiyelleri takıyorum ve sonrasında 195 50 15 lastikler var. Bir tek amerikan sinyal uygulaması kalacak. Az daha sabır yeni güncel fotoları koyarım yakında :D

REALHondacı

  • İleti: 169
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #53 : Mayıs 24, 2010, 11:50:00 ÖS »
Arkadaşlar 2002-2007 arası jazzlar için angel eyes far vardır bilginize bunlarda resimleri









Melih-Ö

  • İleti: 389
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #54 : Mayıs 26, 2010, 05:52:55 ÖS »
650 dolardı amerikada :D önden bi tıklatsan bitti :)

Bu arada şuanda aracımdan bi kare olsun :) Jant seçimim gene japon tarzı oldu :D


_whocares_

  • İleti: 71
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #55 : Mayıs 30, 2010, 07:13:52 ÖS »
Ooo Melih süper olmuş yine yapmışsın vallahi helal olsun sana. Bu arada şu Angel jazz farları nedir kim satar veya nerede satılır bilgi alabilir miyim?

_whocares_

  • İleti: 71
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #56 : Mayıs 30, 2010, 08:13:31 ÖS »




_whocares_

  • İleti: 71
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #57 : Mayıs 30, 2010, 08:17:32 ÖS »
Melih kardeşimin yaylardan sonra ön karlık ve ızgarayı da değiştirdim. Son hali bu. Sırada yan marşpiyeller ve lastik değişimi var.
Bir de sizlere bir soru araç cvt otomatik şanzıman, Katalizörü iptal etmeyi düşünüyorum ama ne yararı veya zararı olur bilemiyorum. Bilgisi veya fikri olan varsa paylaşırsa sevinirim. Bir de Angel la ilgili detay lazım satan varsa öm de atabilir.

akurtalan

  • İleti: 221
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #58 : Mayıs 30, 2010, 09:06:03 ÖS »
jazz almayı planlıyorum nasıl bir araç artıları eksileri neler yardımcı olursanız sevinirim.

REALHondacı

  • İleti: 169
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #59 : Mayıs 31, 2010, 08:52:50 ÖS »
Dünyada sınıfının en az yakan arabasıdır.Hatta dizel araçları kıskandıracak kadar az yakar.ELİTE ve ES modelleri en full olanıdır.Komforlu, içi geniş ,sürüşü keyiflidir.JAZZ 'ın eksi tarafı yok bence artıları çok kesinlikle tavsiye ederim memnun kalırsın.
jazz almayı planlıyorum nasıl bir araç artıları eksileri neler yardımcı olursanız sevinirim.

Melih-Ö

  • İleti: 389
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #60 : Mayıs 31, 2010, 09:37:50 ÖS »
Serkan abi hayırlı olsun önden görünümü tamamlamışsın :) Plakalık iptali yani fiberle boşluğu doldurursan birde farları karatırsan içini parlak siyaha american parkıda unutmamak gerek :) Muhteşem olur. Izgarayla karlık hazır mı yoksa el yapımımı abi ? ben kendim custom yapmıştım mesela :) Yaylarda çok güzel düşürmş maşallah harbi çok iyi oluyor :) Bu arada yapıcaksan filtre kit yap öyle kat iptali falan uğraşma abi ıııııın ıııııııın diye ötmesin :D Farlar ebayda satılıyor ve 650 dolardı en son abi. Çok gereksiz bence parlak siyaha boya birde american yap önden görünüm tamamdır plaka iptalini unutmayalım :)

Fiesta yorumun içinde sağol abi :)

Jazz alacak olan arkadaşımız içinse, sorunsuz, masrafsız bir araç. Benzinli olmasına rağmen yakıtı çok çok iyi. Bence istenilene bulunduğu kaçırılmaması gereken bir araç :)
« Son Düzenleme: Mayıs 31, 2010, 09:38:54 ÖS Gönderen: Melih-Ö »

akurtalan

  • İleti: 221
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #61 : Haziran 01, 2010, 06:44:25 ÖS »
Dünyada sınıfının en az yakan arabasıdır.Hatta dizel araçları kıskandıracak kadar az yakar.ELİTE ve ES modelleri en full olanıdır.Komforlu, içi geniş ,sürüşü keyiflidir.JAZZ 'ın eksi tarafı yok bence artıları çok kesinlikle tavsiye ederim memnun kalırsın.
jazz almayı planlıyorum nasıl bir araç artıları eksileri neler yardımcı olursanız sevinirim.
civic ten inip jazz alırsam hayal kırıklığı olmaz dimi tek korkum o jazz daha şehirli bir araca benziyor kullananlarda memnun yakıtı az yakması ne kadardır 100 km kaça gideriz 1.4 motor otomatikle  7 ileri vites diyor herkes hangi modeli tercih etmeli otomatik alacağım için iyi araştırmalıyım bilgilerinize şimdiden çok teşekkür eder yorumlarınızı sabırsızlıkla beklerim .

_whocares_

  • İleti: 71
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #62 : Haziran 01, 2010, 10:11:47 ÖS »
Valla eğer düz vites ve temiz bir jazz alırsan inan tadından yiyemezsin diyebilirim. Hem ufak hem şık hem ekonomik hem de Honda :) . Pişman olmazsın diyebilirim. Genelde de jazzlar temiz kullanılıyor sabret temizini bul bence.
Bu arada ızgarayı kendim elimde tamponu sökmeden yaptım. Çok uğraştırdı ve çok da acı çektim diyebilirim( tel her yerimi kesti:). Ön karlık olayı ise çok ilginç. Ümraniye sanayide Reno çıkmacısından laguna karlık buldum 2. el için 150 TL fiyat çekince anında çıktım dükkandan, sanayide gezinirken bu karlığı gördüm bir dükkanın önünde 20 TL'ye aldım kendim taktım sprey boya ile de boyadım oldu bitti :) .
Melih farları nasıl yaparım sökmesi açması boyaması, temiz yapacak bir yer var mı? Bir de filtre kazanını komple söküp özel boru ucuna simota filtre yapmıştım. Orta susturcuyu da söktürmüştüm. Acaba katalizörü de mi söksem. Araç otomatik vites olduğu için geri sıkıştırma falan sıkıntı yaratır mı acaba sence. Katalizör iptali aracın gidişini rahatlatır diyorlar doğru mu?

Melih-Ö

  • İleti: 389
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #63 : Haziran 02, 2010, 03:31:03 ÖS »
Abi bi ton iş bence. Araç otomatik gerek yok. Farları sökmek için tamponu indirmen gerekiyor malesef abi. İçini mat siyah değil parlak siyah yap. Açmışken american sinyalde yap. Karlık güzel durmuş valla değişik. Panjurda iyi olmuş.

Jazz alın bu arada pişman olmazsınız. Otomatik düşünüyorsanız 7speedmode F1 cvt şanzıman gayet iyidir.

REALHondacı

  • İleti: 169
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #64 : Haziran 02, 2010, 10:24:16 ÖS »
Hayal kırıklığına uğramazsın çünkü bendede 2007 civic dream vardı.Ve şimdi 2006 cvt f1 şanzuman jazz'a biniyorum resimleri sayfada görüyorsun zaten.Her bakımdan memnun kalırsın.Sıfır km almayı düşünüyorsan Fun modelini yani full modelidir onu almalısın cam tavan olması yeter zaten :). ayrıca i- vtec ve 100 hp dir.
Dünyada sınıfının en az yakan arabasıdır.Hatta dizel araçları kıskandıracak kadar az yakar.ELİTE ve ES modelleri en full olanıdır.Komforlu, içi geniş ,sürüşü keyiflidir.JAZZ 'ın eksi tarafı yok bence artıları çok kesinlikle tavsiye ederim memnun kalırsın.
jazz almayı planlıyorum nasıl bir araç artıları eksileri neler yardımcı olursanız sevinirim.
civic ten inip jazz alırsam hayal kırıklığı olmaz dimi tek korkum o jazz daha şehirli bir araca benziyor kullananlarda memnun yakıtı az yakması ne kadardır 100 km kaça gideriz 1.4 motor otomatikle  7 ileri vites diyor herkes hangi modeli tercih etmeli otomatik alacağım için iyi araştırmalıyım bilgilerinize şimdiden çok teşekkür eder yorumlarınızı sabırsızlıkla beklerim .

HondaFit

  • İleti: 35
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #65 : Haziran 03, 2010, 11:00:33 ÖS »
Selam arkadaşlar, modifiyeli 07' jazz elite modeline sahibim, bende aranızda olmak isterim. Hepinizin arabaları çok güzel whocares arabanız gerçekten çok güzel olmaya başladı bunuda söylemeden edemeyeceğim.
Bu arada REALHondacı angel farlar gerçekten çok güzel bi ara ebayden getirticektim 250 dolar gibi bi fiyatı vardı hong kongtan geliyordu ben almak isterim özel mesajdan konuşabilirmiyiz ? projeme o farlarıda eklemek isterim. unutmadan burayada göz atarsanız sevinirim.http://www.teamhondaturkey.com/forum/motor_modifiye_do_it_yourself_teknik_bilgiler/buyuk_proje_onemli-t41016.0.html

iyi günler :)

Melih-Ö

  • İleti: 389
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #66 : Haziran 03, 2010, 11:45:55 ÖS »
Hoşgeldin. Ben her ne kadar Fit'i versemde hala jazzcı olmaya devam ediyorum :) Aracını sürüngen yapmak isteyenler için coilover mevcut elimde. Namiştain yapımı uygun fiyata vericem sadece önler için haberiniz olsun...

_whocares_

  • İleti: 71
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #67 : Haziran 04, 2010, 08:49:36 ÖS »
Aramıza hoşgeldin. Aracınla ilgili planların gayet iyi. İzliyorum fotolarını da bekliyoruz ayrıca :)

keyiff

  • İleti: 15
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #68 : Haziran 08, 2010, 03:14:50 ÖS »
benim 2007 Model 1,4 Sport bi jazzım var..
Aracımdan çok memnunum ama
Hız 140km'ye dayandığında araba bağırıyo ve fazlasını basmıyo bi türlü..

Sorunum ne olabilir..
Ve Ne yapmam gerekiyo...

Melih-Ö

  • İleti: 389
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #69 : Haziran 08, 2010, 10:23:30 ÖS »
Araç tripronik mi ? birde nasıl basmıyo 140dan fazla gitiyor mu ?

_whocares_

  • İleti: 71
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #70 : Haziran 08, 2010, 10:28:34 ÖS »
walla 1,4 elite es 2008 model 27.000km'de 160 170 görüyor araç ama daha üstünü zorlamadım şahsen. motoru açılmamış sağır kullanılmış olabilir mi ?

kırmızı

  • İleti: 77
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #71 : Haziran 09, 2010, 10:40:55 ÖS »
selam arkadaşlar 1.6ies cıvıc 2001 arabamı sattım
2009 yada 2010 jazz alamayı düşünüyorum makyaj yada kasa farkı varmıdır?
yada 2008 civıc mi alsam kararsızım aslıında

REALHondacı

  • İleti: 169
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #72 : Haziran 09, 2010, 11:09:28 ÖS »
Birbirinden çok farklı iki model bende 2007 civic dream vardı sattım ve jazz aldım her bakımdan ihtiyacımı karşılıyor. Jazz alıcaksan yeni kasa 2009 veya 2010 fun modelini al en full'ü o model.i-vtec ve 100 hp dir.ayrıca cam tavan var.hiç pişman olmazsın bence bir deneme sürüşü yap o zaman karar vermen kolaylaşır.
selam arkadaşlar 1.6ies cıvıc 2001 arabamı sattım
2009 yada 2010 jazz alamayı düşünüyorum makyaj yada kasa farkı varmıdır?
yada 2008 civıc mi alsam kararsızım aslıında

keyiff

  • İleti: 15
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #73 : Haziran 10, 2010, 11:48:11 ÖÖ »
Araç tripronik mi ? birde nasıl basmıyo 140dan fazla gitiyor mu ?
walla 1,4 elite es 2008 model 27.000km'de 160 170 görüyor araç ama daha üstünü zorlamadım şahsen. motoru açılmamış sağır kullanılmış olabilir mi ?

Açıkçası sağır kullanımdan anlamıyorum ama  dün akşam biraz zorlayıp 145 - 150 ye geldik.. ama çok bağırıyo araba..

Eğer dediğiniz gibi  motor açılmamış ise  ne yapmam lazım açılması için ??

kırmızı

  • İleti: 77
Ynt: Honda Jazzcılar burada toplansın !!!!!!
« Yanıtla #74 : Haziran 11, 2010, 07:34:30 ÖS »
yeni jazzıımı bugün aldım ve çok sevdiim
herkese tavsiye ederim renk beyaz ;))