Focusa taktırdığınız kit içerisinde arıza ışığı yanmasını engelleyen ( Motorda arıza var ama yokmuş gibi gösteren sistem ) vardıysa ve siz bunu bilmeden kullandıysanız,gerçekte aracınız zengin yada fakir karışımda çalıştığında motordaki arızayı yokmuş gibi gösteren sistem aktif ise sizin bugün benim focusum 5 yıl arıza ışığı yakmadı demeniz normal.Ayrıca o sistem artık kullanılmıyorki çünkü yapılan işlemin yanlış olduğunu üreticisi bile onayladı.Dünyada arıza ışığı yakmayan kit olmaz en azından bu durum bu günkü teknolojiyle imkansız.Lpg ve benzin bir birinden farklı iki yakıt iken biri sıvı halde motora ulaşırken diğeri buhar basıncı şeklinde atmosfer basıncı değerlerine getirilerek motora giren iki farklı yakıtın sorunsuzca tek motorda yanması imkansızdır.Oyle olsaydı fabrika üretirken ruhsatta bu motor benzinli ve lpg li yazardı.Dahada teknik cevap istersen Benzin ecusu anlık olarak milisaniyeler içerisinde yakıt hava basınç eksoz lambda değerlerini okuyup her seferinde en iyi oranda lambda 1 e en yakın oranda ideal karışım vermek için çalışırken lpg beyni yani ecusu bunu yapamaz sadece ona verilen benzin kalibre değerlerini uygular,o yüzdende belli kilometreler sonra ayarları bozulur yeniden ayar ve güncelleme ister.Bu aşamada da arasıra arıza ışığı yanar söner bazen sürekli yanar vb.vb.vb.Saygılarımla..