Gönderen Konu: yeni civic angel halka  (Okunma sayısı 4304 defa)

samethanci

  • İleti: 367
yeni civic angel halka
« : Şubat 17, 2009, 08:39:10 ÖS »
yenı cıvıc angelımın halkası lazım sadece buyuk olan elınde olan varsa hbr verırse sevınırım...



BigSaint

  • İleti: 549
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #1 : Şubat 17, 2009, 08:40:46 ÖS »
komple far diorm :D.. farı açtırma bence içersi bi kirlenirse çok zor temizlenio..

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #2 : Şubat 17, 2009, 08:42:15 ÖS »
Far garantisi yokmu arkadaşlar aracınız 2008 :s

BigSaint

  • İleti: 549
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #3 : Şubat 17, 2009, 08:44:17 ÖS »
samet sen nereden almıştın angelı?.. ben sana dedim gerçi garantiden 4'er kez değişti bnm angellar.. sende deiştirt bence..

samethanci

  • İleti: 367
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #4 : Şubat 17, 2009, 08:46:32 ÖS »

Far garantisi yokmu arkadaşlar aracınız 2008 :s


malesef yok :)

samethanci

  • İleti: 367
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #5 : Şubat 17, 2009, 08:47:29 ÖS »
ben 2. el aldıgım cıın garantı yok zmnıda gecmıs ztn:) kucuk halkayla motoru buldum  buyuk halka yok:)

BigSaint

  • İleti: 549
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #6 : Şubat 17, 2009, 09:01:15 ÖS »
sökiim senin için benimkini :D..

bu arada senin araç yatıodu liftte bugün parça bekliyoruz bayaa bi söölediler ustalar çatal falan fişman 5. vites mites die de anlamadım.. en kısa sürede çıkartcaz :D

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #7 : Şubat 17, 2009, 09:11:07 ÖS »
sametim bence sıfır al tak hıi içini falan açtırma gerek yok tabiki benim fikrim sana bora da yardımcı olur... dimi kardeşim... :) ;)

BigSaint

  • İleti: 549
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #8 : Şubat 17, 2009, 09:15:18 ÖS »
kanka yardımcı oluruz ayıpsınız da artık bıraktk o angel işlerini günde 10 tane angel deişiodu garantiden :D.. ama buluruz :Pp

samethanci

  • İleti: 367
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #9 : Şubat 17, 2009, 09:26:04 ÖS »
yav ben farı kendım actım beklıroum parcayı gelcek yrn ustayla konustum senkromencmı ne kırılmıs bıseyler dedı:) dun geldıydım:)

samethanci

  • İleti: 367
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #10 : Şubat 17, 2009, 09:27:10 ÖS »

kanka yardımcı oluruz ayıpsınız da artık bıraktk o angel işlerini günde 10 tane angel deişiodu garantiden :D.. ama buluruz :Pp


garantıden degısenlerın bırının farını alsak:) degıstırsek nasıl olur boracım:)

BigSaint

  • İleti: 549
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #11 : Şubat 17, 2009, 09:31:53 ÖS »
işte dediğim gibi bıraktık artık angel stop işini.. ama cüzi bi fiyata satabilirm benimkini :D

samethanci

  • İleti: 367
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #12 : Şubat 17, 2009, 09:33:19 ÖS »
halkaya 25 lıra vereyım farın dıger kısmı sende kalsın:)

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #13 : Şubat 17, 2009, 10:21:48 ÖS »
hıhıhıhıhıhıhıhıhıhhıhhııhıhıhıh şahanesin sametim ben 26 vereyim satacak birini bulurum nasıl olsa... :):):)

BigSaint

  • İleti: 549
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #14 : Şubat 17, 2009, 10:29:46 ÖS »
arkadaşlar siz benim yeni tarzımı anlamadınız... satışa sonn :D artık işler takasla yüricek :D..

2 adet albeni ve 3 tane sulugöze veririm halkayı :D

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #15 : Şubat 17, 2009, 10:36:06 ÖS »
tmm anlaştık hayırlı olsun. yarın yanındayım kardeşim... :) ;) ;) :)

BigSaint

  • İleti: 549
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #16 : Şubat 17, 2009, 10:44:07 ÖS »
tamam bekliorm :D

samethanci

  • İleti: 367
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #17 : Şubat 17, 2009, 11:44:31 ÖS »
ben 4 er tane verım bana ver:)

tunermania

  • Ziyaretçi
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #18 : Şubat 20, 2009, 09:58:08 ÖS »
bende var samethanci yardımcı olurum sana hala arıyosan

samethanci

  • İleti: 367
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #19 : Şubat 21, 2009, 12:43:27 ÖÖ »
urun tunermania sayesınde alınmıstır :) konu kılıtlenebılır

tunermania

  • Ziyaretçi
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #20 : Şubat 22, 2009, 01:19:35 ÖÖ »
:) hayırlı olsun

asmaz

  • İleti: 1908
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #21 : Şubat 22, 2009, 08:56:45 ÖÖ »

komple far diorm :D.. farı açtırma bence içersi bi kirlenirse çok zor temizlenio..

katılıyorum bencede hiç actırma komple far al

samethanci

  • İleti: 367
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #22 : Şubat 22, 2009, 08:53:13 ÖS »
far sorunsuz kapatıldı sadece kucuk halkayla buyuk halka arası renk vfarkı var saglık olsun :)

tunermania

  • Ziyaretçi
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #23 : Şubat 24, 2009, 11:03:36 ÖS »
nasıl renk farkı var samet? sıkıntı mı var niye haber vermiyosun?

samethanci

  • İleti: 367
Ynt: yeni civic angel halka
« Yanıtla #24 : Şubat 24, 2009, 11:39:46 ÖS »
yok abı senınkı dııl kucuk farda renk farkı var senınkı sorunsuz clsıo kucuk olan sarımtrak yanıo ama oda o kdr farketmez gece bellı oluo sadece angel acıkken farı acınca gorunmuo:)