Gönderen Konu: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor  (Okunma sayısı 2845 defa)

ekuzdere

  • İleti: 722
Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« : Mayıs 18, 2011, 10:42:12 ÖÖ »
Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor..



ekuzdere

  • İleti: 722
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #1 : Mayıs 26, 2011, 12:49:24 ÖÖ »
Evinizde civicler, garajın karşısına dizilmiş oturuyorlar.. karşınızda reklamlara çıkan vteclerin elinde sportline'lar PRÜ-KİT'ler, birbirlerine ikram ediyorlar, birbirleriyle geziyorlar, şakalaşıyorlar.. O civic aklından geçiriyor, benimde bir sportline'm olsa benimde bir PRÜ-KİT'im olsa diyor.. Baba bana niye almıyorsunuz diyor, bizde niye yok diyor..

Şaka bir yana arkadaşlar 2 haftadır prokit 3.5 arıyorum, heryeri araştırıyorum vtec 2 için hala bulamadım.. çevrenizde varsa bana ulaşırmısınız..

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #2 : Mayıs 26, 2011, 11:05:18 ÖÖ »
sıfırmı istiyorsun yayları ?

ekuzdere

  • İleti: 722
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #3 : Mayıs 26, 2011, 12:35:18 ÖS »
2.el tercihim, bir kaç hafta kadar daha bulamazsam sıfır alıcam mecburen.

luca55

  • İleti: 944
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #4 : Mayıs 26, 2011, 12:57:02 ÖS »
coil-ex ler hakkında bılgısı olan varmı sitede bır arkadas satıyor ama benım bı bılgım yok ses yaparmı acaba?

ekuzdere

  • İleti: 722
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #5 : Mayıs 26, 2011, 01:06:59 ÖS »
hiç bir fikrim yok hocam coil-ex hakkında ne söylesem yalan olur, o yüzden birşey demek istemiyorum =)

luca55

  • İleti: 944
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #6 : Mayıs 26, 2011, 01:31:55 ÖS »
teşekkürler ekuzdere. belki bı bilen yanıtlar bakalım.buarada yay 3.5 luk

tarantino

  • Co-Admin
  • İleti: 3270
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #7 : Mayıs 26, 2011, 03:30:02 ÖS »
vtec2 lere göre coil ex yok die biliyorum arkadaşlar

luca55

  • İleti: 944
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #8 : Mayıs 27, 2011, 10:55:10 ÖÖ »
mehmet satılanlar bolumunde var bırısı satıyor aracımdan soktum dıyor.bı baksana.

fselman

  • İleti: 19
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #9 : Mayıs 27, 2011, 11:01:40 ÖÖ »
http://www.(edit:reklam içerikli kelime).com/index.php?p=show&pid=28639&k_id=1766&kn=Helezon+Spor+Yaylar bakın burda var yaylar!

fselman

  • İleti: 19
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #10 : Mayıs 27, 2011, 11:02:29 ÖÖ »
 elf tunng sitesinde var lınk acılmıyor ordan bakabılırsınız
« Son Düzenleme: Mayıs 27, 2011, 11:04:38 ÖÖ Gönderen: fselman »

luca55

  • İleti: 944
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #11 : Mayıs 27, 2011, 01:57:45 ÖS »
oluyor demi selman?ses felan yapıyormu?

ekuzdere

  • İleti: 722
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #12 : Mayıs 27, 2011, 11:09:08 ÖS »
Eibach 3.5 Prokit günceli..

ekuzdere

  • İleti: 722
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #13 : Mayıs 30, 2011, 11:45:22 ÖÖ »
Eibach ARANIYORR!!

ekuzdere

  • İleti: 722
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #14 : Mayıs 31, 2011, 07:54:05 ÖS »
eibach günceli

ekuzdere

  • İleti: 722
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #15 : Haziran 01, 2011, 07:29:25 ÖÖ »
yaylar alınmıştır konu kapanabilir

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #16 : Haziran 01, 2011, 07:57:46 ÖÖ »
sıfırmı aldınız ?

ekuzdere

  • İleti: 722
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #17 : Haziran 01, 2011, 08:19:25 ÖÖ »
evet sıfır aldım

luca55

  • İleti: 944
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #18 : Haziran 02, 2011, 08:46:04 ÖÖ »
nekadara aldın üstad bızıde bılgılendırımısın?

ekuzdere

  • İleti: 722
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #19 : Haziran 02, 2011, 11:49:55 ÖS »
320'e aldım hocam,
(satıcı ile bir alakam yoktur)
aksoy tuning den aldım, ürünü alana kadar muamele güzel, sonrası hiç hoş değil..
ürünü alırken istediğiniz kargoyu seçme imkanınız olsada illaki mng kargo ile gönderiyorlar, istanbul'dan denizli'ye bir kargo nasıl olurda 3 günde gelir, arıyorum soruyorum nerde diye hiç bir ilgi yok

luca55

  • İleti: 944
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #20 : Haziran 03, 2011, 09:30:07 ÖS »
hayırlı olsun arkadasım güle güle kullan

ekuzdere

  • İleti: 722
Ynt: Vtec 2, Eibach 3.5 yay aranıyor
« Yanıtla #21 : Haziran 03, 2011, 11:53:24 ÖS »
eyvallah hocam