Gönderen Konu: VİTES TOPUZU....  (Okunma sayısı 8524 defa)

ramo si

  • İleti: 515
VİTES TOPUZU....
« : Ekim 02, 2007, 10:12:34 ÖS »
arkadaşlar hediye bi short shifter geldi bana bunu takarken yeni bide topuz alıp takıyım diom....elinde olan varsa (type r sitil ) tercihimdir



Agent

  • Ziyaretçi
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #1 : Ekim 02, 2007, 10:19:45 ÖS »
Elimde MOMO F-1 evo Combat var sadece 1 hafta kullanıldı.. Araç pert olunca söktüm aldım.. Gayet şık ve hoş..

ramo si

  • İleti: 515
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #2 : Ekim 02, 2007, 10:43:40 ÖS »
saol  typer tipi basir ve sade bişi istiom:)

refleks

  • İleti: 2805
    • The Power Of Dreams
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #3 : Ekim 03, 2007, 12:43:44 ÖÖ »
benim orjinalı  satarım sana

ramo si

  • İleti: 515
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #4 : Ekim 03, 2007, 12:51:26 ÖÖ »
saol gökan alırım yarun:D >%6rol

refleks

  • İleti: 2805
    • The Power Of Dreams
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #5 : Ekim 03, 2007, 02:07:10 ÖÖ »

saol gökan alırım yarun:D >%6rol


:)  komik  ollmuş ne  zaman istersen al    sahura   bişeyler  hazırla  geliyoz  size  

refleks

  • İleti: 2805
    • The Power Of Dreams
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #6 : Ekim 04, 2007, 12:39:13 ÖÖ »
dün     kaçtın bu gün hiç  şansın yok  geliyom sahura  size

ramo si

  • İleti: 515
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #7 : Ekim 05, 2007, 12:30:39 ÖÖ »

dün     kaçtın bu gün hiç  şansın yok  geliyom sahura  size


gel gel:) >%6rol

ramo si

  • İleti: 515
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #8 : Ekim 05, 2007, 12:31:12 ÖÖ »
yokmu type r  ının topuzu eskiyen çizilen değiştiren:(

refleks

  • İleti: 2805
    • The Power Of Dreams
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #9 : Ekim 05, 2007, 01:05:31 ÖÖ »

yokmu type r  ının topuzu eskiyen çizilen değiştiren:(



ayda   bendeki  daha  güzel ne  typeR vitez  topuzu   tam  short shifter  lik    

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #10 : Ekim 06, 2007, 09:03:15 ÖS »


yokmu type r  ının topuzu eskiyen çizilen değiştiren:(



ayda   bendeki  daha  güzel ne  typeR vitez  topuzu   tam  short shifter  lik    
arkadaş typrenin topuzunumu alcakmış benmi yanlış anladım

can34

  • İleti: 2468
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #11 : Ekim 06, 2007, 09:08:33 ÖS »
evet typer topuzu istiyor

ramo si

  • İleti: 515
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #12 : Ekim 10, 2007, 12:59:45 ÖÖ »



yokmu type r  ının topuzu eskiyen çizilen değiştiren:(



evet paket çay abi alıp arabama yeni taktığım cillop gibi short shifteriimin üstüne takıcam...açıklama yetermi bunu  baska yollamı yoksa   3 nokta körler derneğinden kabartma harflerinlemi anlatıyım:)

ayda   bendeki  daha  güzel ne  typeR vitez  topuzu   tam  short shifter  lik    
arkadaş typrenin topuzunumu alcakmış benmi yanlış anladım

ramo si

  • İleti: 515
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #13 : Ekim 10, 2007, 01:01:30 ÖÖ »


yokmu type r  ının topuzu eskiyen çizilen değiştiren:(



ayda   bendeki  daha  güzel ne  typeR vitez  topuzu   tam  short shifter  lik    


al o topuzu.... kendine tak..............vitese...

ramo si

  • İleti: 515
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #14 : Ekim 10, 2007, 01:02:06 ÖÖ »
yokmu typerimin topuzu çizildi yenilicem diyen:D:D >%6rol

refleks

  • İleti: 2805
    • The Power Of Dreams
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #15 : Ekim 10, 2007, 01:21:48 ÖÖ »
amma  taktın sende  bu  typer  topuza  dur  resim  koyuyom bak  bakalım begenecen mi  yada    volkan da  var  sanırım   söleriz   verir  sana   ucuza
 



ramo si

  • İleti: 515
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #16 : Ekim 10, 2007, 01:29:08 ÖÖ »



gözlük veremmi bundan istiom kafayıda acipp taktım >%6rol  bu arada nevresimde çok güzell çiçekli böcekli senin çeyizindenmi??????????

refleks

  • İleti: 2805
    • The Power Of Dreams
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #17 : Ekim 10, 2007, 01:32:43 ÖÖ »
inşallah  bulmasın     :dil

refleks

  • İleti: 2805
    • The Power Of Dreams
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #18 : Ekim 10, 2007, 01:36:20 ÖÖ »





parlak  olanı  daha  güzel  duruyor  ama bunlarda  5  vites  var  idare  ediver  kırmızı  bir  kalemle  6  vitesi   yazarız  üzerine nasıl  istersen

ramo si

  • İleti: 515
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #19 : Ekim 10, 2007, 01:38:11 ÖÖ »
ne parlağı olm yaaa nikelajjj manyaaaa  ben mat isterim parlamıcam  short shifterde mat.

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #20 : Ekim 10, 2007, 09:08:41 ÖS »
ya ben sizin muhabbete hastayım ramoyla gökhan..alemsiniz yaw..
çeyiz haaa  >%6rol

refleks

  • İleti: 2805
    • The Power Of Dreams
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #21 : Ekim 10, 2007, 11:07:48 ÖS »

ya ben sizin muhabbete hastayım ramoyla gökhan..alemsiniz yaw..
çeyiz haaa  >%6rol



sen  bizi   birde  ramazanların   imalthanede  görsen  kıyamet  kopuyor :dil

Type_R PoWeR

  • İleti: 543
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #22 : Ekim 10, 2007, 11:23:56 ÖS »
Ramo bulursan aynısında bende ıstıyorum bır tane :)

ramo si

  • İleti: 515
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #23 : Ekim 11, 2007, 12:17:06 ÖÖ »

ya ben sizin muhabbete hastayım ramoyla gökhan..alemsiniz yaw..
çeyiz haaa  >%6rol


abi sen bu adamın evini gör yedek parçacı gidi aynı zamnda çeyiz esyasıda satıo:) :lovee

ramo si

  • İleti: 515
Ynt: VİTES TOPUZU....
« Yanıtla #24 : Ekim 11, 2007, 12:17:53 ÖÖ »

Ramo bulursan aynısında bende ıstıyorum bır tane :)


bitane ark. usa  dan getireceğini söledi beklemedeyim hatırlatırım sanada sende mat mı istiosun:)