Gönderen Konu: cooooook acıllll arkadasalar  (Okunma sayısı 3763 defa)

Ghoost

  • İleti: 12
cooooook acıllll arkadasalar
« : Ağustos 17, 2011, 10:34:14 ÖS »
herkeze kolay gelsın kazasız surusler arkadasalr acıl güneşlik lazım sag ve sol olan bılen varsa hemen ulasabılırse sevınırım 1996 honda 1.4is hb



Ghoost

  • İleti: 12
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #1 : Ağustos 23, 2011, 08:09:04 ÖS »
guncel

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #2 : Ağustos 23, 2011, 08:17:57 ÖS »
guncel
orjinal bulman zor tabi ama büyük süpermarketlerde bile bulabilirsin tül ve vampuzlu olan türlerden. en fazla 10 tl tutar hepsi
carrefour gibi real gibi süpermarketlerde

Ghoost

  • İleti: 12
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #3 : Ağustos 26, 2011, 04:45:32 ÖS »
sagal volkan bı bakıcam dotum ama pendık kartal bostancı sanayı dolastım yok abı orjınalı :S

Ghoost

  • İleti: 12
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #4 : Ağustos 26, 2011, 04:46:25 ÖS »
bı kartal sanayıde buldum adam ucmus cıkma 80 lıra dıye evdekı guneslıklerı korneşten cıkarıp takarım daha ıyı :)

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #5 : Ağustos 27, 2011, 11:12:17 ÖÖ »
bı kartal sanayıde buldum adam ucmus cıkma 80 lıra dıye evdekı guneslıklerı korneşten cıkarıp takarım daha ıyı :)
:D olmaz diye bişey yok sen yakıştırıp beyendikten sonra kime ne ki ? bende bakıyorum aklımdasın merak etme bulduğum anda çalıcam kapını.

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #6 : Ağustos 27, 2011, 11:18:38 ÖÖ »
bı kartal sanayıde buldum adam ucmus cıkma 80 lıra dıye evdekı guneslıklerı korneşten cıkarıp takarım daha ıyı :)
:D olmaz diye bişey yok sen yakıştırıp beyendikten sonra kime ne ki ? bende bakıyorum aklımdasın merak etme bulduğum anda çalıcam kapını.
http://www.cancanoto.com.tr/ModaCar-Katlanabilir-Arka-Cam-Perdesi-401120,PR-1988.html
bu arka cam için bi denesene bedavadan biraz pahalı :D

loadinq_tornado

  • İleti: 22
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #7 : Ağustos 27, 2011, 04:15:09 ÖS »
arkadaşlar kankamın aradığı şey bu perdeler değil tavanda oluyor hani hemen kafamızın üstünde tavana monteli güneş gözümüze geldiğinde tutup cama doğru indiriyoruz :D hani sağ taraftaki aynalı falan oluyor :D farklı bir ismi varmı bilmem ama kankam onlaardan arıyor :D

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #8 : Ağustos 28, 2011, 09:56:14 ÖÖ »
arkadaşlar kankamın aradığı şey bu perdeler değil tavanda oluyor hani hemen kafamızın üstünde tavana monteli güneş gözümüze geldiğinde tutup cama doğru indiriyoruz :D hani sağ taraftaki aynalı falan oluyor :D farklı bir ismi varmı bilmem ama kankam onlaardan arıyor :D
:D sağ ve sol güneşli deyince ne bileyim. siperlik arıyor yani hımm ok onada bakarız

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #9 : Ağustos 28, 2011, 09:57:08 ÖÖ »
arkadaşlar kankamın aradığı şey bu perdeler değil tavanda oluyor hani hemen kafamızın üstünde tavana monteli güneş gözümüze geldiğinde tutup cama doğru indiriyoruz :D hani sağ taraftaki aynalı falan oluyor :D farklı bir ismi varmı bilmem ama kankam onlaardan arıyor :D
pendiğin neresindesiniz arkadaşlar ? bende kartaldayım

gecetilkisi

  • İleti: 1998
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #10 : Ağustos 28, 2011, 10:00:59 ÖÖ »
Cidden cok acilmiş ya ..............

loadinq_tornado

  • İleti: 22
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #11 : Ağustos 28, 2011, 10:05:19 ÖÖ »
Alıntı
pendiğin neresindesiniz arkadaşlar ? bende kartaldayım


kankam sapanbağlarından bende doğu mahallesinden sen kartalın neresinde oturuyosun

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #12 : Ağustos 28, 2011, 10:24:29 ÖÖ »
ben neredeyse her gün sapanbağları bilge marketin oralardayım. Ben yakacıkta oturuyorum. Cumartesi akşamlarıda bazen pendik sahilde cepte oluyorum.

loadinq_tornado

  • İleti: 22
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #13 : Ağustos 28, 2011, 03:11:23 ÖS »
ben neredeyse her gün sapanbağları bilge marketin oralardayım. Ben yakacıkta oturuyorum. Cumartesi akşamlarıda bazen pendik sahilde cepte oluyorum.

dostum görüşelim ozaman bizde cepciyiz :D

volkan_sahin

  • İleti: 470
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #14 : Ağustos 28, 2011, 03:15:43 ÖS »
ben neredeyse her gün sapanbağları bilge marketin oralardayım. Ben yakacıkta oturuyorum. Cumartesi akşamlarıda bazen pendik sahilde cepte oluyorum.

dostum görüşelim ozaman bizde cepciyiz :D
olur ismim volkan seninki nedir ?

loadinq_tornado

  • İleti: 22
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #15 : Ağustos 28, 2011, 04:47:31 ÖS »
benim adım erkan kankamınki yücel m.o

Ghoost

  • İleti: 12
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #16 : Ağustos 29, 2011, 03:33:43 ÖS »
volkan knk anlatmıs sana bana ne lazım oldugunu :) ılgılendıgın ıcın sagal dostum. sen bılgenın orda takılıyosan bılgelerden dervıs denız fılen tanırsın penbe panter bırane fılen onlarındır :)

Ghoost

  • İleti: 12
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #17 : Ağustos 29, 2011, 03:34:36 ÖS »
teyzeoglu arabalarda fecı olmus :D

Ghoost

  • İleti: 12
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #18 : Ağustos 29, 2011, 03:35:33 ÖS »
arkadasalr sorunumuz hala gunceldır benım baktıgım yerler pendık kartal bostancı sanayı sıtesıdır ayrı eten bılınen cıkmacılarada bakılmıstır :)

ediz82

  • İleti: 46
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #19 : Eylül 07, 2011, 08:54:19 ÖÖ »
arkadaslar bende bakıorum..bpasa dayım..topkpı sanayıde de arklar war soledım.haber alırsam donerım sıze ıı calısmalarr..

Ghoost

  • İleti: 12
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #20 : Eylül 12, 2011, 11:26:26 ÖÖ »
ILGILENEN TUM ARKADASALRIMIZA TESEKKUR EDERIM. AMA NE VARKI ALLAH SIZI INANDIRSIN HALA BULAMADIK :) BI IZMITTE BULDUM ONUNDA AYAKLIGI YOK BENIMKININ AYAKLIGIDA KIRIK CIKARIP ONA TAKAMIYORUM KISACASI SORUNUMUZ HALA GUNCEL ACILLLL YARDIMMMMMMM :))

Ghoost

  • İleti: 12
Ynt: cooooook acıllll arkadasalar
« Yanıtla #21 : Eylül 22, 2011, 07:54:39 ÖS »
sorunum guncel