Gönderen Konu: Civic yada Accord 99-00-01  (Okunma sayısı 1838 defa)

SertaN

  • Ziyaretçi
Civic yada Accord 99-00-01
« : Temmuz 28, 2009, 12:09:06 ÖS »
Herkese selam,
Aracımı Honda alabilmek için sattım.
Şu anda elimde nakit param var ve nakit para karşılığı satışını hemen verebilecek temiz bir Honda sahibi arıyorum.
Bu hafta içerisinde gümrükten çıkarma ihtimalim var ama bu hafta da bitmezse işlemleri vaz geçip buradan almak istiyorum.
Fiyatı makul olan yukarıda belirttiğim modellerde mutlaka otomatik vites olan Accord yada Civic istiyorum.
Amacım 2002 de başlayan kasadan almaktı ama ondan da vazgeçtim, kredi çekmeden almayı düşündüğüm için.
İstanbul içi olursa daha makbul olur ama Ankara da kabulümdür.
Dediğim gibi nakit paraya satılık makul fiyatlı Honda sahiplerinin buraya link eklemelerini rica ediyorum.



SertaN

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic yada Accord 99-00-01
« Yanıtla #1 : Temmuz 31, 2009, 12:00:29 ÖS »
Güncel

mf1803

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic yada Accord 99-00-01
« Yanıtla #2 : Ağustos 18, 2009, 01:20:50 ÖS »

alkan

  • İleti: 534

SertaN

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic yada Accord 99-00-01
« Yanıtla #4 : Ağustos 18, 2009, 02:35:14 ÖS »
mutlaka otomatik vites olan

mf1803 teşekkürler ama manuel olmaz.

SertaN

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic yada Accord 99-00-01
« Yanıtla #5 : Ağustos 18, 2009, 02:38:36 ÖS »
http://www.sahibinden.com/honda_civic_1_6_ies-07WQQaXQQ16184385WQQpXQQdisplayitem


son 17.750 olur

o paraya 2002 kasalardan var arkadaşım. ne yaptın sen? tamam herkesin malı kendisine kıymetli gelir de bir malın da piyasası vardır. daha önce birkaç yerde de yazdım bursa dan bir yakınım ilk sahibi doktordan boya bile olmayan otomatik klimalı vtec 2002 aldı 17.650 liraya... sen eski kasaya son 17.750 demişsin. inş. satarsın ama o paraya çok zor...

alkan

  • İleti: 534
Ynt: Civic yada Accord 99-00-01
« Yanıtla #6 : Ağustos 18, 2009, 08:43:58 ÖS »
dun 17.500 verdiler vermedim 13 mılyara dogan verıolar sen ne dion kardas  <nohapy bu sitede arkadas benzinlı 2000 modeli aldı 17.500 e  >=ok

SertaN

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic yada Accord 99-00-01
« Yanıtla #7 : Ağustos 18, 2009, 09:22:36 ÖS »
dun 17.500 verdiler vermedim 13 mılyara dogan verıolar sen ne dion kardas  <nohapy bu sitede arkadas benzinlı 2000 modeli aldı 17.500 e  >=ok

valla konu polemiğe dönmesin fazla uzatmak istemem ama bence sen o adamı ara da gelsin aynı parayı verirse hemen sat... üstüne 2 yeni kasa çıkmış bi araba o yaşta üstelik... verdiğim örnekte ortada... daha ucuza yeni kasasını almak varken.. dediğim gibi bence ara gelsin...

alkan

  • İleti: 534
Ynt: Civic yada Accord 99-00-01
« Yanıtla #8 : Ağustos 18, 2009, 10:00:56 ÖS »
vermem istedigim fiyatta asagı sen heralde dıon ohhh 15 e versin alıyım ölücüluk olurda bu kdar olmaz ne ala memleket neyse zaten bu saatten sonra 30 da versen vermem tmm boşver artık cvp yazma sana kolay gelsin

SertaN

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic yada Accord 99-00-01
« Yanıtla #9 : Ağustos 18, 2009, 11:22:22 ÖS »
vermem istedigim fiyatta asagı sen heralde dıon ohhh 15 e versin alıyım ölücüluk olurda bu kdar olmaz ne ala memleket neyse zaten bu saatten sonra 30 da versen vermem tmm boşver artık cvp yazma sana kolay gelsin

ya ölücü falan hoş olmamış. ayıp etmişsinde..
arkadaşım ortada somut örnek var...
kastamonu da belki eder o kadar ama burda o arabanın ederi 15 te değil...
en fazla 14 binici fiyatı galerinin de vereceği ennn fazla taş çatlasa 13 olur...
ben bu saatten sonra değil zaten en başından 15 e de versen almazdım...
boşver artık sen de cevap yazma... hayırlı satışlar sana...
her kör satıcının bir kör alıcısı olurmuş zaten...
bu son cümleyi de yazmazdım ama senin söylediklerinden dolayı yazma gereği duydum... kusura bakma artık...

rotasızKAPTAN

  • İleti: 646
Ynt: Civic yada Accord 99-00-01
« Yanıtla #10 : Ağustos 18, 2009, 11:47:26 ÖS »
ıyı aksamlar öncelikle.eger 15-16 gibi bütceniz varsa ustune 3-4 daha koyup temiz bir vtec2 alabılırsınız.sımdıden hayırlı olsun.

SertaN

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic yada Accord 99-00-01
« Yanıtla #11 : Ağustos 18, 2009, 11:57:11 ÖS »
ıyı aksamlar öncelikle.eger 15-16 gibi bütceniz varsa ustune 3-4 daha koyup temiz bir vtec2 alabılırsınız.sımdıden hayırlı olsun.

teşekkür ederim. acele etmeden arıyorum bakalım ne var kısmetimizde..
bi yakınım 17.650 ye aldı boya bile yok kasada ilk sahibinden aşırı temiz bi tane bende aynısından bi tane bekliyorum bakalım illaki çıkacak ama ne zaman...
yoksa kazalısı nete bakarsanız 15 e falan da var vtec2 lerin... ama almışken bi süre bineceğim için temizini almaya çalışıyorum...

albaysali

  • İleti: 123
Ynt: Civic yada Accord 99-00-01
« Yanıtla #12 : Ağustos 20, 2009, 09:48:51 ÖÖ »
abiler

benim 2000 euro accorda bej rengi plastik paspas arıyorum bir türlü yok piyasada

SertaN

  • Ziyaretçi
Ynt: Civic yada Accord 99-00-01
« Yanıtla #13 : Ağustos 20, 2009, 10:33:20 ÖÖ »
abiler

benim 2000 euro accorda bej rengi plastik paspas arıyorum bir türlü yok piyasada

ya bende geçenlerde bi kişniş otu aradım ama vazgeçtim sonra gittim bi telefona batarya aldım zayıflamışta azcık ondan ötürü. İyi oldu ama bahaneyle arabanın da lastikleri yenilenmiş oldu...