Gönderen Konu: civic eg ex yada si:::::  (Okunma sayısı 2199 defa)

ramo si

  • İleti: 515
civic eg ex yada si:::::
« : Ağustos 05, 2007, 08:35:15 ÖS »
temiz uygun fiyatlı civic filosu nu tamamlamam için gerekli eg kasa arıyorumm::::::ramazand83@hotmail.com

yardımm  help me:D



Type_R PoWeR

  • İleti: 543
Ynt: civic eg ex yada si:::::
« Yanıtla #1 : Ağustos 06, 2007, 07:32:27 ÖS »
http://www.araba.com/549516.html
 Gormusundur belki. Temize benziyor.Fiyatıda iyi.
Birde Avcılarda beyaz ex var.Sunrooflu.113 binde dvd playerı ıle 11.500 diyor.

ramo si

  • İleti: 515
Ynt: civic eg ex yada si:::::
« Yanıtla #2 : Ağustos 06, 2007, 09:01:03 ÖS »
saol teşekkürler bi tane buldum kırmızı 94 sunroo klima filan var bugün baktım..yarın bi teste çıkıcaam yürüyeni ii se alcaz büyük ihtimalel:D

Type_R PoWeR

  • İleti: 543
Ynt: civic eg ex yada si:::::
« Yanıtla #3 : Ağustos 06, 2007, 09:03:27 ÖS »
Si dan anlıyosun galiba bi  tanede bana bulalım :)

ramo si

  • İleti: 515
Ynt: civic eg ex yada si:::::
« Yanıtla #4 : Ağustos 06, 2007, 09:27:34 ÖS »

Si dan anlıyosun galiba bi  tanede bana bulalım :)


yarında alırsam 4 cü si olcak:) buluruz tabi:)

mutunch

  • İleti: 900
Ynt: civic eg ex yada si:::::
« Yanıtla #5 : Ağustos 07, 2007, 11:03:50 ÖÖ »

http://www.araba.com/549516.html
 Gormusundur belki. Temize benziyor.Fiyatıda iyi.
Birde Avcılarda beyaz ex var.Sunrooflu.113 binde dvd playerı ıle 11.500 diyor.


bu ilandaki araba süper görünüyo ne yalan söyliyim, bir sorunu falan var mı acaba

Type_R PoWeR

  • İleti: 543
Ynt: civic eg ex yada si:::::
« Yanıtla #6 : Ağustos 07, 2007, 03:31:23 ÖS »
Valla dediğin gibi güzel görnüyor.Exlere 11 isteniyoken fiyatıda çok makul. Gidip bakmak göstermek lazım tabi.

Type_R PoWeR

  • İleti: 543
Ynt: civic eg ex yada si:::::
« Yanıtla #7 : Ağustos 07, 2007, 03:42:33 ÖS »
Ramo birde sana sorayım. Bu Si ların yakıt durumu nasıl.Ozellıkle uzun yolda.? Yedek parça fiyatları ne alemde.?

ramo si

  • İleti: 515
Ynt: civic eg ex yada si:::::
« Yanıtla #8 : Ağustos 07, 2007, 10:15:09 ÖS »

Ramo birde sana sorayım. Bu Si ların yakıt durumu nasıl.Ozellıkle uzun yolda.? Yedek parça fiyatları ne alemde.?


90 ytl lik yakıtla trakya turu yaptım 475km yok yani 190 e gelio:) parça da var kaporta bulunuo:)

johnny

  • İleti: 72
    • http://www.candasporoy.s5.com
Ynt: civic eg ex yada si:::::
« Yanıtla #9 : Ağustos 10, 2007, 05:41:18 ÖÖ »
bana esay bana esay bana esay bana esay !