Gönderen Konu: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi  (Okunma sayısı 2895 defa)

silent furious

  • İleti: 138
96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« : Ekim 19, 2010, 06:24:08 ÖS »
96 - 01 Civic Sedan için Coilover ve Kule Gergisi arıyorum....



silent furious

  • İleti: 138
Ynt: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« Yanıtla #1 : Ekim 21, 2010, 06:22:53 ÖS »
arkadaşlar yok mu piyasada coilover sıfır olur ikinci el olur ön iki takım olur koni amortisörlerle kullanacağım

45CIVIC45

  • İleti: 133
Ynt: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« Yanıtla #2 : Ekim 21, 2010, 07:39:36 ÖS »
arkadaşlar yok mu piyasada coilover sıfır olur ikinci el olur ön iki takım olur koni amortisörlerle kullanacağım
Kardeşim arkaları spor yay yapmak istersen bende arkalar için apex marka 3.5cm  var haberin olsun...

silent furious

  • İleti: 138
Ynt: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« Yanıtla #3 : Ekim 21, 2010, 08:57:59 ÖS »
arkadaşlar yok mu piyasada coilover sıfır olur ikinci el olur ön iki takım olur koni amortisörlerle kullanacağım
Kardeşim arkaları spor yay yapmak istersen bende arkalar için apex marka 3.5cm  var haberin olsun...
teşekkür ederim orjinal amortisörlerde 3,5luk koni yay kullanıyorum , koni amortisör aldım onlarla da coilover kullanmayı düşünüyorum

silent furious

  • İleti: 138
Ynt: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« Yanıtla #4 : Ekim 29, 2010, 07:52:35 ÖS »
hala arıyorum

eRKaNBeY

  • İleti: 46
Ynt: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« Yanıtla #5 : Kasım 02, 2010, 12:34:15 ÖÖ »
megan racing coilever springs var elimde yükseklik alcaklık ayarlı araba satıldıgı için cıkarmıstık istersen görüşürüz zaten piyasada zor bulunan bi coil.

silent furious

  • İleti: 138
Ynt: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« Yanıtla #6 : Kasım 02, 2010, 07:15:14 ÖÖ »
megan racing coilever springs var elimde yükseklik alcaklık ayarlı araba satıldıgı için cıkarmıstık istersen görüşürüz zaten piyasada zor bulunan bi coil.
ok görüşelim

poseidon999

  • İleti: 2855
Ynt: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« Yanıtla #7 : Kasım 02, 2010, 08:15:24 ÖÖ »
Orjinal kule gergisini Honda Servislerinde 30-35 tl gibi bir rakama temin edebilirsin.
Ben öyle yapmıştım.
Ama 1 gün önceden siparişini ver ki adamlar getirsin.

silent furious

  • İleti: 138
Ynt: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« Yanıtla #8 : Kasım 02, 2010, 09:00:23 ÖÖ »
Orjinal kule gergisini Honda Servislerinde 30-35 tl gibi bir rakama temin edebilirsin.
Ben öyle yapmıştım.
Ama 1 gün önceden siparişini ver ki adamlar getirsin.
teşekkür ederim

short_shift

  • İleti: 12
Ynt: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« Yanıtla #9 : Kasım 05, 2010, 03:30:20 ÖS »
megan racing coilever springs var elimde yükseklik alcaklık ayarlı araba satıldıgı için cıkarmıstık istersen görüşürüz zaten piyasada zor bulunan bi coil.

fiyat nedir

tayfuncantürk

  • İleti: 191
Ynt: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« Yanıtla #10 : Kasım 11, 2010, 08:00:11 ÖÖ »
Orjinal kule gergisini Honda Servislerinde 30-35 tl gibi bir rakama temin edebilirsin.
Ben öyle yapmıştım.
Ama 1 gün önceden siparişini ver ki adamlar getirsin.
mustafa ben servisi aradım
1,4 hatcback e uymaz diyor
vida yerleri yok deldirmek gerekiyor filan dediler
bi yanlışlık olabilirmi

poseidon999

  • İleti: 2855
Ynt: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« Yanıtla #11 : Kasım 11, 2010, 08:31:21 ÖÖ »
Orjinal kule gergisini Honda Servislerinde 30-35 tl gibi bir rakama temin edebilirsin.
Ben öyle yapmıştım.
Ama 1 gün önceden siparişini ver ki adamlar getirsin.
mustafa ben servisi aradım
1,4 hatcback e uymaz diyor
vida yerleri yok deldirmek gerekiyor filan dediler
bi yanlışlık olabilirmi

Vida yerleri var sadece delik değil.
Tek yapacağın bir matkapla vida yerlerine delik açmak.
Zaten deleceğin yerlerin hafif oyuk olduğunu göreceksin.
Ben de öyle yaptım. Bir de bunun Hb veya sedan diye çeşidi yok.
Hepsi aynı. Sonuçta aks mesafesi aynı.
« Son Düzenleme: Kasım 11, 2010, 08:32:32 ÖÖ Gönderen: poseidon999 »

tayfuncantürk

  • İleti: 191
Ynt: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« Yanıtla #12 : Kasım 11, 2010, 08:44:19 ÖÖ »
Orjinal kule gergisini Honda Servislerinde 30-35 tl gibi bir rakama temin edebilirsin.
Ben öyle yapmıştım.
Ama 1 gün önceden siparişini ver ki adamlar getirsin.
mustafa ben servisi aradım
1,4 hatcback e uymaz diyor
vida yerleri yok deldirmek gerekiyor filan dediler
bi yanlışlık olabilirmi

Vida yerleri var sadece delik değil.
Tek yapacağın bir matkapla vida yerlerine delik açmak.
Zaten deleceğin yerlerin hafif oyuk olduğunu göreceksin.
Ben de öyle yaptım. Bir de bunun Hb veya sedan diye çeşidi yok.
Hepsi aynı. Sonuçta aks mesafesi aynı.
tamam ben onu delmek istemiyorum
ozaman almaktan vazgeçtim
çok teşekkürler

poseidon999

  • İleti: 2855
Ynt: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« Yanıtla #13 : Kasım 11, 2010, 08:46:01 ÖÖ »
Tamam ama bilesin ki deleceğin yerler orjinal yuvalarıdır.Aynı model tüm
HB'lerin karoserleri aynı olduğu için üretimde hepsine vida yeri yapılır
ama fabrikada sadece vti lara kule gergisi takılır.
« Son Düzenleme: Kasım 11, 2010, 08:46:51 ÖÖ Gönderen: poseidon999 »

silent furious

  • İleti: 138
Ynt: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« Yanıtla #14 : Kasım 14, 2010, 09:09:22 ÖÖ »
Acilinden coilover aranıyor...

antrepocu

  • İleti: 149
Ynt: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« Yanıtla #15 : Kasım 14, 2010, 09:39:06 ÖÖ »
ustam sorması ayıp bu kule gergisi ne işe yarıyor.denge falan mı sağlıyor virajlarda?

silent furious

  • İleti: 138
Ynt: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« Yanıtla #16 : Kasım 14, 2010, 05:53:02 ÖS »
ustam sorması ayıp bu kule gergisi ne işe yarıyor.denge falan mı sağlıyor virajlarda?
onun gibi birşey amortisörlerin virajlarda esnemesini önler, yol tutuşu arttırır. İki amortisörü araca bağlantı noktalarından birbirlerine bağlayan parça....

silent furious

  • İleti: 138
Ynt: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« Yanıtla #17 : Kasım 23, 2010, 12:07:06 ÖÖ »
coilover bulduk, kule gergisi aramaya devam........

silent furious

  • İleti: 138
Ynt: 96 - 01 Civic Sedan Coilover ve Kule Gergisi
« Yanıtla #18 : Kasım 27, 2010, 01:55:28 ÖS »
Kule Gergisi en acilinden yok mu?..