Gönderen Konu: 2004-2005 MODEL HONDA CİVİC MAKYAJLI KASA ARIYORUM.İZMİR.BALIKESİR.TERCİHİM...  (Okunma sayısı 5103 defa)

ozguryzf

  • İleti: 28
2004 -2005 TEMİZ ARIYORUM... HAFTA SONU İZMİRDEYİM...



AL-BAYRAK

  • İleti: 3322
http://www.sahibinden.com/ogretmenden_en_full_deri_otomatik_bi_de_lpg-23WQQaXQQ17085781WQQpXQQdisplayitem


hocam buna bir bak istersen  beğenirsen ben getiririm izmire  zarten orda beğendiğim bir araç var ona bakmaya geleceğim( tabi ki bunu satarsam)

ozguryzf

  • İleti: 28
Güzel neden satıyorsun ilk defa honda alacagım nasıl memnun kalırmıyım pazar gunu izmir kemalpaşaya oto pazarına bakacagım.Benim baktıgım benzinli düz vites arıyorum.Birde parçaları pahalı diyorlar.Senin hondada güzelmiş.

ozguryzf

  • İleti: 28
ben cıkıyorum sonra gorusuruz msn ozgur1035@hotmail.com insallah guzel bulurum memnun kalırım honda dan...

AL-BAYRAK

  • İleti: 3322
 biraz nakit lazım  ev için kullanacağım ayrıca yine honda alacağım düşük model.... nedemek memnun kalırmıyım.. ne istediğine bağlı. keyifli sürüş serilik usta ile muhatap olmamak istersen kesinlikle hondaaa..

ozguryzf

  • İleti: 28
Arkadaşlar hiç yokmu bu arabadan bursada olabilir izmirden arkadaşlar varmı bir tane bornovada buldum titanyum grisi nasıl acaba sahibinden . com da buldum ...

AL-BAYRAK

  • İleti: 3322
otomatik düşünseydin benim aracı veriridim sana

 ayrıca sahibinden bulduğun aracın link i ni ver de bi bakalım


AL-BAYRAK

  • İleti: 3322
İST TRAFİĞİNDE BİREBİR DE İZMİRİ BİLMEM
araç a gelince  araç güzel görünüyor ama fiyatı yüksek geldi km si düşükmüş ama zaten hondalarda km sorunu yok düzgün binersen 500 bin i görür tercih senin tabi para da senin

 kolay gelsin
slm link bu otomatik vites zevk vermıyor kullanırken neyse http://www.sahibinden.com/temiz_2005_civic_es_vtec_full_titanyum_grisi_model_yukseltecegim-64WQQaXQQ17275842WQQpXQQdisplayitem

ozguryzf

  • İleti: 28
slm araba guzel olacak gıbı hayırlısı bakalım hondanın motoruna guvenıyorum cok.

mami35

  • İleti: 91
izmirden ilgilenirsenn satabiliirim aracimii 2006 ls  0534 853 07 18 tlfndan ulasablirsin...

ozguryzf

  • İleti: 28
izmir bornovadan aldım 2005 model es 50 000 km de tşk ler

Esinti

  • İleti: 1283
hayırlı ugurlu olsun arkadasım. en kısa zamanda görmek isteriz ;)

antrepocu

  • İleti: 149
kaça aldın acaba?

ozguryzf

  • İleti: 28
teşekkur ederim 25 i buldu...

AL-BAYRAK

  • İleti: 3322
hayırlı olsun

ozguryzf

  • İleti: 28
teşekkurler

ERT

  • İleti: 1156
hayırlı ugurlu olsun

ozguryzf

  • İleti: 28
teşekkur ederim...:)