Gönderen Konu: 2001 2005 Civic İçin FİLTRE KİT Aranıyor.............:.  (Okunma sayısı 1415 defa)

ERT

  • İleti: 1156
2001 2005 kasa civic için filtre kiti  simota , aem gibi..kit  kırıksız catlaksız vs aranıyor...



ERT

  • İleti: 1156
Ynt: 2001 2005 Civic İçin FİLTRE KİT Aranıyor.............:.
« Yanıtla #1 : Ekim 19, 2009, 07:44:07 ÖÖ »
Guncel

selll

  • Ziyaretçi
Ynt: 2001 2005 Civic İçin FİLTRE KİT Aranıyor.............:.
« Yanıtla #2 : Ekim 19, 2009, 02:22:41 ÖS »
vay kardeşim arasana beni :D
bnde var simota carbon denen filtre kendi karbon kutusunun içinde olan cai güzel sesi falan ister misin kanka

ERT

  • İleti: 1156
Ynt: 2001 2005 Civic İçin FİLTRE KİT Aranıyor.............:.
« Yanıtla #3 : Ekim 19, 2009, 02:25:04 ÖS »
resimlerine bakıyım kardeşşşşş

selll

  • Ziyaretçi
Ynt: 2001 2005 Civic İçin FİLTRE KİT Aranıyor.............:.
« Yanıtla #4 : Ekim 19, 2009, 03:09:30 ÖS »
kanka ekliyorum

selll

  • Ziyaretçi
Ynt: 2001 2005 Civic İçin FİLTRE KİT Aranıyor.............:.
« Yanıtla #5 : Ekim 19, 2009, 03:13:30 ÖS »








selll

  • Ziyaretçi
Ynt: 2001 2005 Civic İçin FİLTRE KİT Aranıyor.............:.
« Yanıtla #6 : Ekim 19, 2009, 03:14:36 ÖS »
kanka alacaksan satılık ilanı açmicam

ERT

  • İleti: 1156
Ynt: 2001 2005 Civic İçin FİLTRE KİT Aranıyor.............:.
« Yanıtla #7 : Ekim 19, 2009, 03:45:39 ÖS »
ayagının bırımı kırık kanka ? son oluru özelden at ?

selll

  • Ziyaretçi
Ynt: 2001 2005 Civic İçin FİLTRE KİT Aranıyor.............:.
« Yanıtla #8 : Ekim 19, 2009, 03:51:55 ÖS »
kanka o aşşadaki ayak hiçbi işe yaramıyo orası havada kalıyor zaten alınca sende ayarlarsın

ERT

  • İleti: 1156
Ynt: 2001 2005 Civic İçin FİLTRE KİT Aranıyor.............:.
« Yanıtla #9 : Ekim 20, 2009, 12:28:41 ÖS »
Guncel aranıyor..

rasimcvc53

  • İleti: 480
Ynt: 2001 2005 Civic İçin FİLTRE KİT Aranıyor.............:.
« Yanıtla #10 : Ekim 22, 2009, 11:25:59 ÖS »
benim satılanlarda konuma bakarsan simota var hem resmide var

ERT

  • İleti: 1156
Ynt: 2001 2005 Civic İçin FİLTRE KİT Aranıyor.............:.
« Yanıtla #11 : Ekim 23, 2009, 03:58:50 ÖS »
tşk ederm baktımda fiyatı bana fazla geldi